erakordselt kuum ja palav päev :-D

Lahe. On ju? Sul on oma n-ö blogi, kus kirjutan nii tihti ja nii paljust kui hing ihkab. Mõni päev lausa mitu-setu-korda ja siis nädal otsa mitte, kui just meelde ei tule :-D

Täna oli mega-kuum päev. Tegelt lahe! Käisin vast kolm korda külma dušši all ja kasvuhoones tomatitaimi hõrvendades lasin voolikust kurke kastes endale ka veejoa peale! Vuhh. Kõik meie peres olid täna ligased higist või siis märjad kraaviveest, sest käis pidev veesõda ja see oli LAHE....

Täna siis sai sõpradelt veel maasikaid soetatud ning neid kolm tundi puhastatud. Tänane laar sai just korda tehtud (st sulatatud ja puhastatud) sügavkülma ladestatud. Sellest saab mitu head laari megamaitsvat piima-maasika-vanilli kokteili (Inga õpetas, sest nemad avastasid. Pole vaja mingit petti-keefiri, vaid blenderis segi pulssida tavaline piim, külmutatud maasikad ja vanilli ning suhkrut. Ning nagu koorene smuuti oleks, nämma.) Ja see on nüüd meie pere lemmik :-D Seega jaaniaeg ja maasikad käivad kokku...
 ostetud headelt sõpradelt ja enda maasude jaanikuu maagiline magus maitse....mmmmmm

minu aed täna, juuni kuus 2016 (hea võrrelda kevadiste piltidega:-)
oi, kuidas mulle meeldib minu kastimajandus :-) mu koerte ka, need ronivad nüüd lausa kasti peale, porrule pikutama. Mitu korda olen Mari (mu koera ema, kes elab nüüd ka meil) tabanud minu maitseainekastis, KARRI-taime peal magamas. Eks ta ole megahea radikuliidile, mis vana koera puusast vaevab? Oh.

Kommentaare ei ole: