...helkiv ilu Jaago talust + sünnipäevad!

VOL.1.
Sõitsin mina täna (4.11.2016) lume ja libedaga Jaago poole, sest seal oli käsitööõhtu ees.
Kohal oli nii palju tublisid naisi, kes kõik asusid näppude vurinal traati keerutama Inga näpunäidete järgi...ja valmisid kasulikud ning vajalikud iluasjad. Mulle jube-väga meeldivad kasulikud asjad, eriti kasulikud ehted. Vot :-)

Igal juhul lähme me homme hommikul Lootvina Naise erimissioonile, koos kuuma kohvi ning selle vidinaga, mille just täna meisterdasin. Ühel tublil Lootvina Naisel on sünnipäev ja just talle mõeldes ma nikerdasin, väänasin, valisin pärleid ja mõõtsin traati :-) Ootan nüüd südamevärinal hommikut, et kas ikka meeldib sünnipäevalapsele ;-)

Mõnus oli koos naistega nikerdada. Aitäh.

Lumine õhtu laius, kui ma tagasi sõitsin kodu poole ja naeratasin omaette. Natuke väsinud, kuid ikkagi rahul.

Väikestes asjades peitub õnn.


VOL.2.
Sõitsin mina täna (5.11.2016) lume ja libedaga Mudakule, sest seal oli ees kohvihommik Lille-pere Perenaise sünnipäeva puhul! Kohal oli tublisti nii palju naisi nagu Vaarikese Triin ja Niinemäe Annika ja veel üks ilus Merle sugulane (neid on tal jube palju, nad olid kõik eile ka sünnipäevale tulnud ja lubatud tänahommikune Vaarikese Perenaise kringel jäi sisuliselt ära. Päris "ära" ei saa deklareerida, sest mingid väiksed tükid soolast suutäit oli ikkagi alles....nördimuse leevendamiseks küpsetab Vaarikese Perenaine nüüd meile homme (pühapäeva) hommikuks uue kringli :-)
...ja siis sai me suure lauluga sealt Vaarikeselt sammusime ning sünnipäevalapsele laulsime, meid võeti vastu ning pandi diivanile istu ning sünnipäevalaps hakkas karpi avama (mida ma hommikotsa meisterdasin :-) ....no vist meeldis :-) Ta arvas isegi ära, et see on helkur. Veel sai Merle Annikalt ingverilõnase küünla ja paku-sooja-jope fondi kinkekaardi ja ilusaid joonistusi Annika lastelt ning Vaarikese pika seletus-õnnitlus-kasutusjuhend-kirja :-) Kringli asemel saime Merle ema toodud torti ja see oli ÜLIHEA, parim poetort, mida ma saanud olen. Banaanind olid sees ja vahtu ja šokolaadi, mmmm....
... ja siin me siis oleme!

VOL.3.
Sõidan mina siis läbi lume ja libeda Kuristale, mõisaproua Kerdi sünnipäevale õhtuks. Kerdil on kõik olemas, kui mitte rohkemgi veel ....aga soojust, valgust ja hingerahu, seda pole kellegil küllalt. Istusin siis maha ja tegin karbi, kuhu mahub palju seda sisse! Ise olen nii uhke oma näputöö üle.  Vaatke teiegi:



1 kommentaar:

margamarju ütles ...

Vahepeal oli kommenteerimise võimalus kuhugi plehku pannud. Täna vastasin ja tegin asja korda jälle. Ootame väga tagasisidet ja teie arvamusi elust-olust ja mannavahust....