...minu tavaline sünnipäevahommik! Ja minu esimene videopostitus ehk vlog!

Minu (no ei hakka ütlema, kui vanaks täna saan, nagu Saagim - 25!) tavaline lihtne ja imehea muusikaga sünnipäevahommik. Otsustasin sinna miskit uut lisada ja tegin ära oma esimese videovlogi ehk siis esmakordselt filmisin end TELEFONIGA "selfina" ja rääkisin sinna lühidalt oma emotsiooni :-D Oh, oh, hoooo....
Nii siis see kaasaegsus ja noortega töötamine "mõjub".  :-D Selline surve, olla moodne....
Natuke naljakas, natuke põnev ja kindlasti teistmoodi. Ja siis päris palju edevust? Peab ju olema, kui oled valmis niimoodi "kuulus olema", ih ja ah :-D
Igal ja juhul loodan, et meie - Lootvina Naise sõpradele - ajab muige suule ning naised - ootame teid siis 29.04 sünnipäevapeole, sest 30.04 on Vaarikese Triinul sünnipäevahommik :-D Kaks Lootvina Naist ühel nädalal peavad sünnipäeva siis nad teevad seda koos! Vaata meie kingisoovinimekirja SIIT
(Aa, ja nüüd siis ma pean vist Triinust minema tegema seda vlogi 30.04 hommikul.....Te ju tahate näha? ;-)


Ja minu lemmiklauljalt üks tema parimaid .......ilusat päeva, sest naudi hetke. Muud meil pole.


Võnnu noored laulsid ja õnnitlesid mind, nii nunnud olid......AITÄH eriliselt mängulise sünnipäeva eest Võnnu draamaringi lastele. Tore on teha tööd, mis on nagu hobi ja annab nii palju tagasi.


Ja minu keskmised tegid minuga koos sünnipäevaselfie: tagaplaanil Annabeli ema tehtud tort mulle sünnipäevaks - pluss kõik ilusad kaardid, südamed, lilled (eriti sinililled) ja kallistused.....sünnipäev on NII tore, kui selle nädala jagu "ette teavitad" kõigile... :-D
Annabel, Britta, Kirke, Kenneth - tänane rõõm!
25.04.2017

Kommentaare ei ole: