....sõbrapäev ja romantika Tallinnas läbi kõhuhäda


On ju nii, et vahepeal on eriti vahvad ekspromt juhtuvad asjad. No tegevused. Sündmused! Siin eelmisel nädalavahetusel oli mul vaja pealinna minna. Mingi 100 aastat polnud käinud ja nüüd siis. Üks kursaõde oli haige (langes välja), teine, kolmas ja neljas said vastu võtta, kursavend plaanis kinno minna, pressisin kaasa end. Otsin piletid kah ära, tegin kontogi sinna pagana lehele, et saaks....ja siis - INIMENE KAVANDAB JA PLANEERIB NING JUMAL TEEB - Atsi majja toodud kõhuviirus niitis neljapäeva õhtul Muska poti külge. Noh - reedel siis tühistasin bronnitud külaskäigud ja ohkasin. Selline olu siis siin Maarjamaal - veel mingi hooaeg, selle nimi on "gripihooaeg", lisaks sellele "viiendale aastaajale" = "poriaeg"!
Reede lõunaks aga oli abikaasa tagasi ja väitis, et tunneb end ok?!? No, kuna minu pealinna reisi põhjus oli koosolek laupäeva hommikul, siis istusime autosse ja sõitsime. Aga kuna ma olin ju meie ööbimised kõik tühistanud, siis saime esmakordse ja erakordse kogemuse - kontoriromantikast ;-) Peab tunnistama, et diivan oli täitsa magatav. Ja kui soov on suur, siis romantika saab igale poole sobitada. Eriti kui kontoris on veel spetsiaalne veinikülmkapp, kus kvaliteetvein sees ;-) Minu algelise sushihimu aga rahuldas "Söörkel-Keist" saadud ja kuna nälg oli suur, siis maitses isegi see ;-)

Ja siis näete, et oma lastele annan ma juba kive süüa ;-) 
Liisa tõi Egiptusemaalt, seal nad söövad sellist kruusa. 



Aaa, ja vahepeal oli ka sõbrapäev. Meie peres oli sel päeval lemmiktort, kõige-kõige parem mozarellaga-jm paremaga-sidruni-oliiviõliga salat ning muud ka meestele (no kartul ja liha :-) 
Imelised tumepunased seksikad tulbid (jah, ka tulbid võivad seksikad olla) ja Musule veel seksikam üllatus.........
.....jagan nüüd teiega üht väga kaua mõeldud ja arutatud ja mitme teise naisterahvaga küsitud  -kogemust - nimelt bikiinipiirkonna depilatsioon: ooo, jaaa, naised. Nii otse räägingi. Mis siin ikka - loodetavasti kõik saavad head seksi, käivad pissil ja kakavad ka. Millegipärast aga neist igapäevast asjadest on enamikul meist jube piinlik kõnelda. Aga mõtlevad ja tegelevad inimesed nendega iga päev ;-) Nii, tegin ära! Jah ja sattus veel sõbrapäeva hommikule - südames see imeline hommikune armastusavaldus, sõidutasin end Tartusse Avancia salongi (Piret soovitas Nataljat); 
Enne salongi minemist Kvartalis, leidsin tõtt vahtimas end Merikesega. No siis kaks Marga-naist istusid ja arutasid veel kord seda, et "no kui valus siis ikka see olla saab": oi kuidas sai!!! ;-/ AGA, ma jumaldan lõpptulemust! Päriselt, ongi nii puhtam, mõnusam ja kuidagi seksikam tunne. Öö tõestas, et on jah õige tunne ;-) Kuid protsessist: kui Sul on muidugi piinlikuse faas, siis sellest saad üle ja siis on kõik nagu oleks arsti juures, ainult haiget saab rohkem. Peab tunnistama, et valu on nagu sünnitusel, kohe haihtuv ja kuna mina muutun valu olukorras üliemotsionaalseks ning üleerutunuks (loe: naervaks), siis lõpuks meil jooksid pisarad - depileerijal naerust ja minul valust (no mingi protsent ka naerust). Sünnitusega on veel üks suur sarnasus - ise saab väga palju kaasa aidata: hingad välja õigel hetkel, hoiad nahka abiks tegijale.....aga ikkagi, on alles töö ju? :-D Ja naerupisarad olid kindlasti selle koha peal, kus ma ei suutnud üle saada tõdemusest, et ma VABATAHTLIKULT ise tulin sinna laua peale ja olin nõus selle sadomaso-protseduuriga :-D jessuke ;-) Lõpuks pean ohkama ja kinnitama, et mul on juba uus aeg kirjas ja plaanin tagasi minna, sest julgus tasus end ära😙

Kommentaare ei ole: