...ilus suveõhtu ja kuuma nädalavahetuse reklaamitegu



Ma tahtsin kirjutada sellest, et KUI hea mees mul on :-D Minu Musi on nagu püsiv kalju, kes laseb allikal sealt välja joosta, KUS mul vaja!
Ta on nagu sõbralik kaisukaru, kes on alati minu jaoks olemas.
Tema jaoks pole mingi küsimus ega probleem minu "hullustega" kaasa minna!
Kui ma soovin rahvatantsurühmas tantsima hakata, siis muidugi on ta minuga nõus ja kergitab mu 100kg Lehelabajala tantsus õhku!
Leppinult ja stolise rahuga aitab ta kaasa külaelu arendamisele ja annab oma musklijõu, oma ajumahu ja ajaressursi külamaja kasutusse, sest tema naine palub seda! Kuigi enda koridor on pooleli ja muru lokkab nagu oleks väetist saanud.
See mees on MEES, kes on mehelik ja mehe eest, kes ei pea olema mazo või "pesemu sokke naine"-stiilis mees, kuna peab oma mehelikuse tõestamiseks olema NAGU rohkem mees.
Minu mees ohkab küll naljaga pooleks, kui hakkan rääkima, et kuule - viiks nüüd suure tahvli mäe otsa üles vaibapuu küljes ja teeks reklaami?! Järgmisena sätib ta seda vaibapuud juba autokärule ning nüüd siis nii ongi - uhkelt suur reklaam, mida kõik peaks nägema ja peole tulema :-D
Ning just seepärast pingutan ma end vahel 101% ja teen talle maitsva õhtusöögi! Kiitke oma armastatut, sest see on õnne, et teil on armastatu :-D

Kommentaare ei ole: