Nimepäeva puhul suuremat sorti pidu!


Ma tean, miks paastumaarjapäev nii õige päev mulle on - ma ei taha üksi tähitada kunagi. Armastan seltskonda ja head sõbranjed on alati superlahe seltskond, kellega naistepidu teha. Ausalt, kõikaeg ei ole mehi vaja - eilne tõestas seda 100%
Sellist lusti ja tralli ja mõnusat seltskonda, no aasta tagasi - sai viimati nautida! Nii kahju kohe nendest, kes mõtlesid, et tulevad (või kes haigeks jäid - Kertu :-(....) aga te jäite ikka nii lahedast paastumaarjapäevast ilma!
Setomaa naised oli sellise aktiivkontserdi meile ette valmistanud, et no.....selline tunne jäi hetki, et tollest suitsusannatamisest küll kasu polnud ;-) tuleb peale pidu uuesti minna pessu, selline trenn käis seto-tantse saatel.
Kuid päeval oli samuti super tore - päiksetõusul....ma ei mäletagi, kas on Potimäel nii palju naisi olnud.....päikest seekord küll polnud ;-) ja võibolla jäi loomislaul seetõttu natuke meeleolutumaks, kui eelmisel aastal.....kuid meie kased on jälle ehitumad ja väelisemad :-D Meist paljudel on juba oma puu, oma oksaharu kuhu oma lähedastele tervise ja õnne nimel linte seome.....ja vanad üle vaatame, et kuidas on vastu pidanud....
Pankoogid olid ka see aasta kuumad ja maarjapuna oli kangem kui eelmine aasta ;-) tänu Setomaa kraamile! Hää, et Inara oma hääd sõira oli teinud, mida päälevõtuks sai mekutada. Ta lubas meile sõirategemise koolituse teha! Lubadus on antud, vaatame - vast sõidame talle külla sellele koolitusele, ah?

Parim osa ses päevas oll viil, et me saime toda sitamaagiat nii ainut teta, et igaüts võtte väikse tükikese, mis sai sitahunnikust, kuna tuu oll nii külmunu ja siis põlluviirde jõudes viskasid kõik naased kõrraga, ma tahtse pilti ju ja siis ma saigi sitagasaoga pihta. Aga tuu ju tuus õnne, om ju? Seega ma saa sel uuel ringil viil rohkem õnne tunda.....aituma, aituma naase!



Saun oli imehea, üheksa vägist naist katsus jõudu Leiliga. Leili võitis. Tuli kümnes, PaloPiret säält SIILIlt ja väsitas Leili är ;-) Aga ütsteist sai vihutud ja hädasid ära loitsutud. Palju parem on olla, ausalt.
Kuuste naised tõid õhtusele peole särtsu veelgi juurde ja vahel oli tunne, et ruumist jäi nagu puudus isegi ;-) Ma tahan öelda, et selle aastane, (11.-nes) paastumaarjapäev oli nii äge, et kohe oli ;-)
Aga eks paremini jutust ütleb pilt. Panin mõne taskutelefoniga tettu video kah kokku ja no saab väikse mulje, et mis meil siis kah toimus......pilti saab aga kaeda siit

Kommentaare ei ole: