Lootvina teatrikevade 05.05.2017 "Surnud hinged" ja meie naiselik kohviku kajastus!


Meie Lootvina Naise Teatrikohvik:





Köögitoimkond:


Külastaja Jaanika Tagasiside:
Tahan kirjutada teile kõigile - SUUR aitäh!! Seda eilse teatri elamuse eest.......kohviku maitsvate ampsude eest. Ja selle eest , et teete, olemas olete ja soovite seda teistega ka jagada!😍Minu lapsed said väga hingematva elamuse eilsest üritusest. Eriti vanem laps Annette-Mari 😀 pisardas õhtul hilja veel emotsioonist, eriti monotüki suhtes. Pojakesele meeldis rohkem esimene teater , eriti see "hull mees", kes kaarde mängis ja see tütar Dunja, kes sibulat sõi 😁 (Annette vaieldamatu lemmik oli monoteatri näitleja) ja lõpetuseks veel.......ANGERVAKSA TEE!! Imeline!!!😇😍 .AITÄHHHHH!!! Aa ja veel...😊 stritsel...kuigi mina sain vääääikese tükikese osta aga peale koju jõudmist oli see ülejäänud kolme pereliikme kõhus...see tükike, mis mulle jäi..kui hakkasin suhu pistma, vaatasid kuus silma mind kahtlaselt.....kui ma oleks öelnud: "et nooo ega ma vääga ei soovigi!"....oleks vist poolel teel taldrikule tagasi kaotsi läinud 😂 Jaanika Uudam Jaanika Väga maitsev oli! Aitäh ka imelisele kokale!

Teatriosakond:





Publikuosakond:



Esmakordne külalisetenduse ESIKAS meie majas:

Külastaja Liana Tagasiside: Autotäis Taru inimesi on äraütlemata tänulikud imelise õhtu eest!!!! Ei ole vaja minna linna lõõgastuma ja hõrgutisi ostma-see mida teie meile pakute on asendamatu..............nii ihule kui hingele. Tublid ja mõnusad olete!!!!! Kindlasti tuleme veel!

TÄNAME!

Kommentaare ei ole: