...sa iial ei või teada :-)

Image result for jysk skandinaavia mugavuse jumal köök
teda oleks vaja...
Pole ammu kribanud midagi, praegu ka ainult suurest nördimusest tahan end välja elada, muidu peaksin köögiuksi värvima ja õlitama ja....me teeme OMA KODUS remonti ;-) (muidu teeme ju külakas, va...) Tahan omale natuke skandinaavihõngulist kööki no sellist ;-) .....ja selline valge mees võiks ka mul abis olla ;-D aga mul on enda brünett ja täiesti tavaline eestimees, kes "armastab" remonti ;-)
Kui olen valmis saanud, no siis äkki jõuan ka jagamiseni, et kuidas välja tuli. Lõpp veel ei paista, sest no härra seletab, et sellega läheb ja siis sellega veel ja see riiul ja mööbel ja see asi no veel....aaaa ;-/ nii see remont käib, mina tahan nagu eestinaine  - KOHE aga eestimees ütleb - HOMME, ei veel hullem - JÄRGMINE NÄDAL VÕI KUU!

Aga emotsiooni tahtsin ma jagada hoopis mujalt. Ma lihtsalt EI USU ja ei tahtnud ega suutnud uskuda aga no....ma olen nüüdseks googeldanud ja otsinud ja teinud ikka tunde uurimistööd ja no ja pean väitma,et ma kahtlustan alatut petukatset ja röövimisplaani! Tuli siin kuu või rohkem tagasi minu juurde ukselt-uksele müük - aurupesur kaasas. Mina ju uudishimulik ja ammu osta tahtnud, kõik Kärcherid ja muud läbi googeldanud ja...no muidugi võtsin vastu. Eelmisel aastal vt masin, mis siis mulle 1400.- oleks müüdud oli vinge küll, läks ja ma igatsesin. Seekordne SIIN JA PRAEGU hind oli siis mulle kohe lausa 750.- (alla võeti muidugi nii 1200 pealt kohe ;-) ja mina ei suutnud - tark nagu ma olen - masina nime üles kirjutada, tundus nii lihtne ja "A"-ga algas, no....ja eeldasin, et saan kontakti (vahele - ema juures käis Bloti mees, jättis kontakti ja kõik - oleks saanud 1300.- eest lausa  masina endale!)
Kui esitlus oli läbi ja ma tunnistasin masina suurepäraseks (nüüd ütleks, et see tundus parem kui Bolti lausa), siis ütlesin toredale naismüüjale, et jah, ma ostaks aga ma lubasin "emotsioonoste" (tuletan meelde ülikalleid potte ;-/) enam mitte teha, et ma uurin ja googeldan ja siis võtan ühendust - selle peale aga kohe NAGU ärritus müüja ja ütles, et tema siia rohkem ei tule, kui siis muul esitlusel, kui vaid ja pani nii minema, et ei jäänud auru ka järele (ih, aurupuhasti). No! Mina ka mõtlesin, et no kuulge....
Image result for ariete 4147No hakkasin siis mingi aeg hiljem otsima netiavarusest seda masinat ja no ei tule nimi täpselt meelde aga välimus oli küll suurest luust kenasti meeles, et masin oli valge ja sinisega, väike, pealt kantav ja otsik käis niimoodi peale kinni hoidmisesse ja googeldasin ja googeldasin....ja muud sarnast ma ei leidnud kui: Ariete! Eestimaa poodides seda nagu ei müüdagi, sest leidsin ta inglise keelse otsinguga laiast maailmast ja nimeks on ARIETE toode ;-) ja neid seal mitmeid...
Aga oh minu üllatust, kui Amazoist leidsin siis selle masina, kogu oma lisavidinate ja kõige muuga nii sent alla 80.-!!!! Jah, loete õigesti ja näete veel õigesti, ma ei tee trükiviga. Lõpuks leidsin ka Eesti ühelt netimüügilehelt alla 90.- hinnaga (www.a1.ee)
...kui ma olin üle saanud üllatavast ärritusest, et kas tõesti taheti mulle müüa 100 eurone masin 750 euroga, siis süvenesin veel: A1.ee lehelt on masin kadunud ja infot nad ei osanud anda, et kunas seda veel saab. Amazonist tasuta transporti Eestisse ei saa. Mmm, hakkasin tootjat otsima, leidsin Prantsusmaa lehe, kuhu saatsin kirja. Selgus, et tegemist on hoopis Itaalia firmaga ja sealt nimetati mulle ka Eesti edasimüüja Abestock (http://www.abestock.ee/et/brand-category/toostuskaubad/), kelle kodukalt ma miskit ei saa aru - hulgimüük, muu müük - kas nemad olidki, kes mu uksel käisid?!? Saatsin sinna kirja ;-), et kust ja kuidas ma masin saan ja palju see maksab ja vastus tuli - et nemad ei turusta veel neid mudeleid ja loodetavasti saavad nad taolise Eesti turule sügisest ning siis on hinnaklass nii 150.- ja lisaks andis ametlik edasimüüja teada, et nad on kursis taolise hiiglasliku edasimüümisega aga ei saa midagi teha, kuna tegu on Euroopa Liidus lubatud tegevusega!?!
SEEGA - kui keegi loeb seda ja on samuti kokku trehvanud Ariete aurupuhasti kodumüügiga, siis võtke teadmiseks - antud toode maksab sügisest 150.- poes. Mõnede inimeste ahnus on kohe vastik. Ja kuidas see on lubatud - see on lihtsalt arusaamatu! Otsi aga mõni tore toode väljamaalt üles, mis on seal nii normaalse hinnaga ja Eestis ei müüda....ning asu aga seda müüma - nii rikkus majja too. Kas tõesti on kõik lubatud!?!
...nii mõni päev hiljem....
Minu köök valmis ;-) no suurest lust, natuke mööblit veel juurde tulemas, et saaks "soolaleivapidu" pidada. Aga tulemusega olen rahul. :-) ...sain oma "skandinaavia stiili" soodsas kastmes ehk siis isetehtud nii hästi kui oskasin....

Kommentaare ei ole: