Kättemaks ja tähed

Nentisin ühel hetkel iseendale, et pole sel suvel sugugi muusika- ega teatriüritustel käinud. Ja nüüd, paar hetke hiljem, on mul kuuldud üht ja nähtud teist. Esiteks sattusin ma segastel asjaoludel Lenna ja Estonian Voices´i kontserdile Varbuse muusikamõisas. Boonusena lasti rahva ette ka Euroopa Eesti segakoor. Ja oh, mis rõõm oli näha selle suure seltskonna keskel tuttavat nägu. Seest läks soojaks ja meel rõõmsaks. Aga Lenna fänn ma pole. Pole mul ka ta vastu miskit ja mõned lood isegi meeldivad. Aga... Aga enne Lennat lendas lavale Estonian Voices. Ja see, mis nad tegid oli ...müstiline. Ma olin etendusest (sest see polnud pelgalt laul) nii lummatud, et unustasin füsioloogilisest vajadusest isegi silmi pilgutada. Lihtsalt jõllitasin ja kuulasin. Iga silpi.. Ja iga hetke. Ja püüdsin kõik endasse neelata. Talletada. Aga siis meenus, et ma pole mälupulk. Leppisin emotsiooni säilitamisega. Aga no tõesti, see oli lihtsalt niii hea. Eriti suurelt mõjus nende versioon laulust "Kättemäks", mul tõusid vist kuklakarvad ka püsti. Grupp laulis mitu mitu lugu ja mina olin nii lummatud. Siis tuli lavale Lenna. Selline väike ja armas ja laulis neli laulu. Lihtsalt laulis need ära. Kiirelt ja valutult. Ja lõpetuseks lasti veel natuke Estonian Voices´t nautida. Selline siis muusikaelamus. Päeva paar tagasi sattusin vähem segastel asjaoludel Tartusse teatrietendusele. Ühel heal päeval helistas mu Teatrisõber ja meenutas, et meie minu-arust-oktoobris-toimuma-pidav-teatriõhtu on kohekohe ukse ees. Täpsemini juba paari päeva pärast. Ja sugugi mitte oktoobris. Andsin ohjad Noorele Peremehele üle, panin linnapüksid jalga ja seadsin rooli linna suunale. Viimasel ajal on mul kalduvus kohtumistele õigeaegselt jõuda. Astusime Teatrisõbraga Wernerist läbi, maiustasime, ja tegime mäkketõusu tähetorni külje alla, kus etendus aset pidi leidma. No need Verneri koogid...mmmm. Proovisin sellist hõrgutist nagu Green Velvet (tegelikult oleks natuke tahtnud Red Velvetit, aga see saadanas sisaldab hulga toiduvärvi, ja punane toiduvärv pidavat laste käitumisele halvasti mõjuma. Mina aga tahtsin õhtul hästi käituda : ) Minu suur tükk torti maitses oivalisest, lauanaabri šokolaaditort samuti. Ma nii väga tahaks edasi anda seda positiivset ja rõõmsat tunnet, mis mind pärast etendust valdas, aga näed, eneseväljendusoskus jätab soovida. Näitlejaid oli kuus. Ja uskumatu küll, aga kõik olid mullegi tuttavad näod. Nii palju nalja, lihtsat ja ILUSAT nalja, õrnkirglikku romantikat, ootust, nauditavat näitlejatööd, meelipaitavat miljööd, elavust ja elusust. Nagu ma oma Teatrisõbrale ka ütlesin, see oli kõige TOREDAM etendust, mida ma eales näinud olen. Kõik tegelased olid head, lugu piisavalt lihtne, naljad ilusad, kostüümid kaunid ja...oehh. Ahjaa. Jutt käib tükist "Julie ja tähed".

Juba viie tunni pärast alustan ma koos toreda seltskonnaga reisi Venemaale. Ja tegelikult peaksin asju pakkima. Aga ma ei saa seda teha, sest pole veel nimekirjagi koostanud. Olen sõnuseletamatult elevil. Emme käest sain kohvri ja kleite ja sussid. Midagi tuleks ehk veel võtta...

Nii nunnu, et söö või ära
Poisid sõitsid täna täitsa iseseisvalt Võrust Tallinnasse oma tädile külla ja päälinnaelu nuusutama. Vapper tädi lohistas oma karvased vennapojad kohe juuksurisse ja saatis mullegi tulemusest pilte teemal ".....ja nii saigi ahvist inimene" :P Ei no nii hull pole, aga igatahes on mul maailma kõige nunnumad klutid. Loomulikult tegid nad sada muud toredust ka (poole päeva jooksul rohkem kui siiani kogu suvega kokku vist). Preilid viisin hommikul vanaema juurde. Ja päeval üksi kodus olla oli esimest korda väga imelik. Kui keegi oleks pakkunud, siis ma oleks oma pudinad vist siia tagasi lohistanud. Aga ei pakutud. Nii et magasin, toimetasin ja nüüd hakkan siis nimekirja tegema. Ja olen ikka veel elevuses. Pühapäeval tulen tagasi. Ja esmaspäeval on preilid ka juba minuga kodus. Jeerum. Ma vist pean tunnistama, et mulle meeldib lastega koos kodus olla :O Hakkan vanaks jääma.

Igatahes, olge hoiatatud! Kui ma reisult naasen, siis tahan jagada miljonit pilti ja muljet, sest...ma pole ju varem sellisel reisil käinud :D


Tervitusi Vaarikeselt, püüdke päikest ;)


Kommentaare ei ole: