Öiseid mõtteid

Isegi hea fantaasia korral ei õnnestu meie lauaküürimist
sellisena ette kujutada :) Aga internetis on ilusaid pilte.
Ühtäkki selgus, et teater tuleb! Selge oli see juba muidugi ammu, aga kuna vahepeal juhtus...september ja kõik muu sellega seonduv, siis umbes mõni päev tagasi jõudis mulle ka kohale, et .....varsti ta meil siin on. Jeeii!! Eksole :) Teater on lahe. Virgad inimesed soetavad endale pileti linna suurde uhkesse majja, otsivad kuu aega varem välja oma teatrikleidid ja külastavad enne kauaoodatud õhtut isegi juuksurisalongi. Mitte nii virgad inimesed (nagu näiteks meie) ei taha oma kodukohast sugugi välja minna ja meelitavad teatri endale koju. Ja usuvad, et nii lihtne kogu see asi ongi. Pfff. Kuni tuleb margamarju ja vuristab ülihelikiirusel ette kõik need kolm miljonit asja, mis teha on vaja ja millest ta enamasti lahkelt 2,5 miljonit ise ära teeb :) ...sest mõni lihtsalt on võimekam...kui mõni teine :P Kuna kõik mu järglased pesitsesid sel nädalavahetusel oma vanaema juures (ma päriselt ei tea, kuidas see juhtus, aga kahtlustan, et mängus on maagia!), siis pärast pikka hommikust voodis vedelemist läksin lihtsalt koduuksest välja (ilma, et keegi oleks sabas rippunud või midagi vajanud või kaasa tahtnud tulla või veel kümme muud asja) ja võtsin suuna külakeskuse poole. Et mis ma seal tegin? No minu 0,25 miljonine panus oli laua küürimine. Kulus vett ja pesuvahendit ja närvirakke ja kõik tundus lootusetu, sest kui üks laud on otsustanud must olla, siis on teda raske ümber veenda. Aga tundus, et lõpuks sai asja. Mõtlesime, et laseme nende ülipuhaste laudade taha edaspidi vaid kätepesukontrolli läbinud inimesi....:) Mina pidin keskusest enneaegselt põgenema, aga nagu pärast selgus, siis alles pärast minu lahkumist läks elu põnevaks. Loodi kõrtsiõhk ja veedeti lõbusalt aega. Nii, et on põhjust kolmapäeva oodata. Teeme jälle midagi toredat süüa, et taastada jõudu, mis etendusele kaasaelamisest väheneda võib :) Ahjaa, üks kuni mitu meest pidid ka muusikat tegema!! Juba ette tundub, et sel nädalal me ei maga ;D. Samas, uni ongi ületähtsustatud.
Uudiseid linnast: ma ei tea, kas see ka vanasti nii oli, aga viimasel ajal tundub, et keset tipptundi on nagu kuidagi raskem liigelda. Ruumi pole, autosid on palju ja parkimiskohti vähe :P
Tühja kõhu korral saab maitsvat ja natuke erilisemat suppi restoranist Vilde ja Vine. Mereannisupi sees lõid lulli krevetid, karbid ja mõned kalad, viisid keele alla.
Vahepeal on läinud....hästi vist. Pooled lastest läksid kooli. Neist omakorda pooled tegid seda esimest korda ja praeguseks hetkeks pole enam sugugi vaimustuses, sest vaja on lugeda ning kirjutada. See pool, kes kooli ei läinud, on väga õnnelik. Kokkuvõtvalt võib öelda, et keskmiselt on kõik rahul. Mina eriti, sest noh...mul on maailma kõige mõnusam töö :) Isegi praegune ilm on nauditav... Seda rikub veidi vaid asjaolu, et auto ja koduukse vahele jääb palju porist ala.
Elu teeb põnevaks ka tõsiasi, et mul on nüüd peaaegu poliitikust sõber!! Varem pole vist olnud. Või on olnud, aga ma pole aru saanud. Igatahes toob iga nädal midagi toredat.

I do believe in fairies ;)

Päikest Vaarikeselt!

Kommentaare ei ole: