...rabaäärne vaikusetund koos seentega.

Eile oli nii mõnus päev. Head sõbrad tulid sauna ja õhtu läks pikaks ning meeleolukaks. Sai naerda, sai kõik jutud ära rääkida, mis südamel ja nii mõnegi asja üle pikalt-laialt arutatud. Hommikul oli selline natuke väsinud olemine. Aga selle vastu aitab alati, kui lähed ja sorteerid nii tunnikese kartuleid - no söögikartul, seemnekartul ja siis seasöögikartul :-) (nüüd on siis pakkuda "seasöögikartult" ehk siis loomatoitu, kes hoolib, see skoorib ja ruttu mulle taskusse kõlistab...
Ja siis tuli tunne, et tahaks vaikust ja rahu ja METSA. Ma pole nii ammu metsas käinud iseendaga. Nii, et lihtsalt olen ja hingan ning lasen minna kõigel, sest silm ja mõte otsib vaid seent. Ise siis pobised juttu nende nöpsikestega ja kiidad ning tänad, et nad nii kenasti sinu korvi end lasevad leida. Ma pole kaua nii mõnusal seenel käigul olnud, sest seeni ON! Ma ei saa ju öelda, kus ma käisin, siis ei mahu ära äkki ;-) aga ...... kaugele ei läinud. Kokkuvõttes teen homme mitu purki marineerituid seeni, sest ma leidsin nii puhtaid, tugevaid ja nunnusid nöpse terve korvi :-) Väga rahustav, väga. Huvitav, mis nende seentega küll tegema hakata, kui ma nüüd metsas käin homme, ülehomme ja üleülehomme ja  .....:-) 

...minu seenerahu tulemus.....

Kommentaare ei ole: