Palli tallu tulid ootamatud külalised...




Täna hommiku, see on siis kolmapäev 14.07.2016, koputas Palli talu peremees aknale ja mina, kui unine (ning superlaisk :-( ) perenaine pidin oma silmaluugid avama, sest peremehel oli vapustav uudis. Meie taluaia õunapuu otsa maabusid MESILINNUD :-D Terve sülem. Kui mina siis välja õunapuu alla jõudsin, olid külalised end juba sisse seadmas ....moodustati selline suure rippuva tagurpidi pooltühja õhupalli moodi kuju, mis ilusti meie õunapuus sumises. No, mina kui hobimesiniku tütar, tean natuke rohkem mesilinnust, kui päris tavaline inimloom ning kuna ma olen veel Lootvina Naine, siis asusin kohe tegutsema! Esimene kõne :-D issile. Kahjuks issi tööl ja pidi suurest kurvastusest peaaegu bussiringi katkestama, et saaks tulla aga kohusetunne võitis. Siis valisin ma poja klassijuhataja ehk Lootvina Naise LilloKersti numbri ning proovisin oma külalistele uut kodu leida. Eip õnnestunud. Kersti oli Tartuliinan. Aga ta arvas, et äkki kolmas Lootvina Naine Levia. Kiire kõne aga tuvastas, et tal on õnne olnud ja tarud täis elanikke. Ikka polnud minu mesilindudel uut kodu silmapiiril. No Levia oli nõus sülemikasti laenama, jne aga siis hakkas Palli talu peremees suure häälega rääkima miskist nagu koridoriremont, pööningupuhastus ja...., et tööd jagub nii palju ning meil polevat ka midagi olemas. No tal oli õigus. Kuna tegu oli neljanda sülemiga, mida ma sel suvel näinud olen üle lendamas, siis tundub olevat mesilindude rändeaasta :-D. Ootame uut :-D Need ilusad külalised aga puhkasid paar tundi ning siis lendasid üle maja Levia suunas edasi. Soovisime neile hääd teed minna ja loodame, et nad leiavad mõnusa ning mugava ja hea kodu :-D Meie jääme edasi oma mesilinde ootama :-D


2 kommentaari:

Kodulehe tegemine ütles ...

Väga lahe blogi,edu!

margamarju ütles ...

:-D
Nii tore-armas-lahe KUI KEEGI KIIDAB, sest kes ei tahaks pai saada!!!!
Aitäh :-D

Üritame loovad ja "tegijad" olla :-D