tegutseb jälle draamateemal....

Üks Lootvina Naistest siis, no mina ehk margamarju, kes peab oluliseks draamaõpet noortele ja suurtele ning muidu naudib harrastusteatrit, on sel nädalal hoos siis Võnnu noorteteatriga järjekordse draamalise suvekooli korraldamise ning läbiviimisega (huvitav, kui pikaks võib ühe lause venitada:-).
Sel aastal olen kutsunud lavastama Janno Puusepa, keda Lootvina rahvas juba hästi teab ning lubanud ka ise mängida. No jah, süda väriseb siiani sest mõttest aga veenan end, et ma olen ju hingelt noor, võin seda ju ometi lubada endale! :-D Kui aga on huvilisi, kes tahavad mind näha koos noortega teatrit tegemas, siis 29.07 on läbimäng Lääniste linnamäel ning 30.07 on vahva külapäev Issakul (Võnnu vald), kell 15 algab külade vaheliste mängudega ja kell 16-18 on avatud taluõuede aeg: Pähkli talu taimeaed, Puistee talu kohvik, Mäepalgi talu rahustav pargijalutus, Pähna talu diskiosavuse katsed, Lepa talu käsitöö näitus ning järve ääres Alliku talu mobiilsann :-D Kell 18.00 aga Issaku Karjamõisa õuel esietendub meie suvelavastus, millel hetkel pole nime! Aga miks ma nii palju asjast tean? No ma juhin seda päeva päevajuhina :-D


VOL.2. LÄBI SEE NALI!
Ongi nii suvekool, kui ka leibkonnapäev, läbi. Oli ilus ilm. Saan rahul olla ja tunnistan, et emotsioon on hea. Noored olid "sillas" ning avaldasid lootust, et järgmine aasta kõik uue hooga :-D Septembris mängime seda nooruslikku nähemust ühe täiskasvanu naise elust veel....
Olen ka väga tänulik, et sain koos Janno Puusepaga need kolm pikka päeva koostööd teha, proovisin palju õppida ja meelde jätta. Kuid tegu on imelise inimesega, kes oskab teistesse süstida enesekindlust ja tunnet, et oled JUBA tubli ja teed õiget asja :-D  Noored olid fantastilised, ületasid ennast ja julgesid proovida. Ka Janno kiitis nende ühtsust, tugevust ning julgust olla laval. Oleme tublit tööd teinud.

Kommentaare ei ole: