relakas on võimas tööriist



Lubage tutvustada - RELAKAS! Sain tuttavakas uue imemasinaga, mida olin seni meeste käes aida ees täheldanud mürarikkalt karjumas, kuid olin targu eemale hoidnud. Targu olin muidugi, ongi väga ohtlik ja  pagana raske masin - eriti ühe õrna naisterahva käe jaoks hoida :-D


Kuskil õhust, vist koolialguse uuest algusest, tuli nii suur kõntsa hävitamise soov, et.... ja ette jäid need paksu värviga, saja kihiga ja viimane kiht veel mustust ka....vanad taburetid. Ma arvan, et läbi proovisin ma ligi neli masinat, mis Peremees ette tassis, et milline siis seda sodi kõige tõhusamalt eemaldab...aga lõpuks toodi mulle ikkagi see kõige rängem ja kõvem riist välja. Täitsa viimasena ;-) no ju siis Peremees nats oli ettevaatlik ikka ka. Terve eilse kauni pühapäeva müristasin ma võidu naabrite ehitusmüraga ja terve tänase kauni esmaspäeva "siristasin" ma võidu Tihhoosini Kallega, kes tegi ikka puuskulptuurikunsti, mitte nagu nüüd siis mina, kes vaid puhast kõntsa eemaldas :-D Aga äge oli see küll, et kui minu käsi nõrkes ja vajas ringutust ning Palli talus relakas vaikis, siis üle nurme, teiselt poolt teed, undas motorsaag (vms masin) täiega. On ikka küla siinmail :-D Kõnts ja kunst käsikäes.

Muide - ma olen nüüd peale kaheksat taburetti selle relakaga päris osav :-D