Meil on uus pereliige!

Igaks juhuks ütlen, et pildil on illustreeriv tähendus
Ma arvan, et klaverit pereliikmeks nimetada pole liiast. Viimase 24 tunni jooksul on ta näiteks lastelt oluliselt rohkem tähelepanu saanud kui...mina. Ühesõnaga, jeeiiii!!! Lõpuks jõudis ta pärale. Selle 24 tunni jooksul on ta vigastanud juba kahte inimest (pereliige-ma ju räägin). Peremehele olevat pill tahtnud sülle ronida, ja Pesamuna ei suutnud täna päeval otsustada, kas ta tahab klimberdada või mitte, nii et kuidagi tõmbas ta endale klaveri kaane vastu otsaesist. Kuna instrument on pärit imetoredast kodust, siis on meil talle väga kõrged ootused. Noh eeldame, et ta võttis sealt hea aura kaasa vms. Nii et, kui Noor Peremees mingi aja pärast peaks vähimatki negatiivsust üles näitama pillimängu suhtes, siis....mul on oma endise emakeele õpetaja telefoni number olemas (jep, just sealt see pill pärit on). Loomulikult olen ma ise tänase päeva jooksul oma sada korda käinud koerapolkat klimberdamas. Muud ei oska. Aga muusikakoolielu on täies hoos. Täna käisime Väikse Härraga tema esimeses eelklassi tunnis. Põlvasse jõudes kohtasime kohe autost väljudes maailmatuma toredaid inimesi (ikka meie inimesi, polnud suvalised võõrad toredad) ja edasi kulges olemine aiva mõnusamalt. Kui nüüd meenutada, siis mingil hetkel kõlas (hm, vist minu suust) lause :" Pojakene, lähme kiiremini, sul algab kohe tund. Ja emme peab minema Triinuga jäätist sööma!" Küll ma olen aus ja otsekohene. Saatsin põngerja klassiukse taha ja ise läksin.....jäätist sööma loomulikult :) Tore on toredate inimestega jäätist süüa. Enne koju tulekut põikasime läbi ka Põlva Toiduaidast. Seal on maailma parimad rummikoogid. Ja oleks patt käia koos lapsega Põlvas ilma, et neid ostaks. Autos sain kuulda, kui tore Väiksel Härral tunnis oli olnud. Selline ehe rõõm, pluss glasuurkook põses ja päike taevas. Lapsel seekord. Õhtul kuulsime kodus, kuidas Noor Peremees oma klaveriharjutusi tegi. Istus niimoodi enesekindlalt, põrnitses nooti ja...mängis. Mingi päris meloodia tuli välja. Ise on ainult kahes tunnis käinud ja juba...teab midagi. Minu pähe ei mahu. Igatahes lasin ma tal harjutuslehe kolm korda läbi mängida ja ärge küsige kuidas, aga oskasin isegi vigu märgata. Alguse asi küll, aga oli täitsa meeldiv, et kui ma tal midagi korrata palusin, siis ta ei hakanudki kohe silmi pööritama. Lõõtsa mängides ta silmad ainult kogu aeg pöörlesidki. Lõõtsa õpetaja helistas ka täna ja teatas, et ta ootab juba homme meie junsut tundi. HOMME! Muide, homme lähme me Peremehega pulma!! See on sama ärevusttekitav värk, kui klaveri saamine. Me lähme sinna (pulma siis) täiesti padukahekesi. Kujutate ette? Mina hästi ei kujuta, sest juba üle aasta pole me saanud kuskil kahekesi käia. Kõik maailma tänusõnad lähevad seekord Naabriprouale, kes on nõus Pesamuna valvama sel puhul. Preili läheb oma vanaema juurde, muidu lammutaks nad Naabripoiskesega kahasse meie naabrite kodu tõenäoliselt maatasa. Poisid jäävad koju-nad saavad endiga juba väga edukalt ise hakkama. Noor Peremees teatas täna JÄLLE, et ta tahab homme jalgrattaga liigelda. Ma ei mõista teda, aga lasku käia, kui jaksu on. Kui mina peaks õhtul kella poole viieni õppetööga tegelema ja siis bussiga loksuma, ma küll ei viitsiks jalgrattaga veel mingit maad maha sõita, sealjuures veel võibolla mingite koerte eest põgeneda. Aga las laps teeb, mis laps tahab, peaasi, et laps ei nuta :D

Tänu kõikvõimsale FB-le sain endale homme hommikuks juuksuriaja ka, nii et mu armas sõbranna ei peagi homseid pulmi edasi lükkama. Lähen küll täitsa võõrasse kohta end lõigata laskma, aga loodan, et nad miskit tuksi ei keera. Oi, ma kavatsen homme hea välja näha. Nii hea, et ise ka ei usu :) Ma plaanin isegi küüned ära lakkida!!! Elevus on nii suur, et pole kindel, kas ma täna magada saan. Ja samas ma mõtlen, et poole tunni kaugusel on mu armas õnnelik sõber, kes on homse õhtu peategelane. Tema ka raudselt ei maga :) Aga uni on tervislik. Elevil-õnnelik olemine siis vist pole tervislik?
Mul on tunne, et sellest pulmast pean ma pärast pikalt muljetama.

Ja varstivarsti tuleb meile ju teater külla. Minu ema näiteks broneeris eile öösel kolm kohta ära. Tehke järgi ;)