....6 aastat ja sõnapidamine.

 Margus Ansu. 6 aastat tagasi VKM juhatajana persoonilugu Tartu Postimehes. Pealkiri oli vinge ;-)
http://tartu.postimees.ee/657778/julm-kultuuritootaja-raagib-rahva-vastu-seina

Margus Ansu. 1 päev tagasi Lootvina küla aktivistina Tartu Postimehes.
http://tartu.postimees.ee/4064145/kula-tahab-ara-minna-vald-ei-luba

Ma räägin nüüd loo ka ;-) Seoses meie haldusreformi tormiga "teeklaasis" ehk siis Lootvina külarahva 78% soov liituda Haaslava ehk tulevase Kastre vallaga hoopiski, sai V-K valla volikogult 8-0 hävitava EI. Meie rahvusriigis ei pea ühe külakogukonna aktiivset, suure enamusega ja läbi koostöö selgunud rahvahäält ju kuulda võtma ja see on ka seaduses nii kirjas. Karju või nuta või ole nördinud - nii see on. Aga see ei tähenda, et keegi ei tunne huvi. Volikogu taoline ühene otsus nii suure enamuse soovi vastu, tõmbab suuremat tähelepanu ajakirjanduses. Nüüd saame siis oma 15 minutit kuulsust ja see lugu saab läbi, kuid...
Vähemalt ideaalides peaksime olema demokraatlik riik ja naljakas on, et kõik kinnitavad - me tahame kodanike aktiivsust, vastutust, algatusvõimet ja kogukonnatunnet. Palun - siin oli kõik aga 8 inimest otsustasid, et teavad paremini. Nii palju siis kogukonna tarkusest või võimalusest ise otsustada oma koduküla saatuse üle.
Aaa, pidin ju lugu rääkima neist piltidest :-D Ühe ja sõnaga - Tartu Postimees soovis kommentaari ja sõitis kohale. Võtsin paberid ja seletasin ajakirjanikule. Fotograaf ümber minu klõpsutamas - korraga tundus see kõik nii tuttav, et ütlesin selle välja: "Kas Te olete sama fotograaf, kes käis mind Võnnus pildistamas persooniloo jaoks?" Ja selgus tõde. Minu mälus aga oli siiani nördimus, sest et härra Ansu lubas mulle ka mõne klõpsu saata tolles ammuses ajas ja ma siiani ootan neid ;-) Tuletasin meelde otsekoheselt (nagu ma oskan seda taktitundetult, ih ja ah) ja muhe fotograaf sai loksutatud. Kohe olid hiljem fotod postkastis. Uue klõpsuga ei hakanud ta kuut aastat ootama, need sain kohe. Aga lugu nii hea ju :-D!? Mees sõnast, härga sarvest aga vahepeal peavad ajakirjanikud sõna ka - kuigi kuus aastat hiljem ;-)

3 kommentaari:

Triin ütles ...

Kuule, aga meil ongi ju siis nüüd kalendri jaoks fotod olemas :D Profi tehtud ja puha :P

margamarju ütles ...

Et MINA siis 12 erinevas kaadris?
Sa ka ikka!
:-D
Küll nüüd paitas minu ego :-D

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

Lahedad pildid :)