...savimängud jätkuvad Palli talus!

Aksli tähtkujukruus :-) Ta on kala.
Ammu pole nagu kirjutanud ja põhjuson mul ka. Ma olen sukeldunud savimaailma. Voolin ja silun ja katsetan, eks näis kas minu töö ka koos püsib ja liiga õhuke ei ole, kogemust ju väga pole.
Atsi tähtkujukruus,
nagu näete - kahjukitse õnnistus :-D
Tellisin terve suure paki savi koju ja nüüd kõik kolmekesi päeval voolime. Poisid on juba kruusid teinud ja Moostes tegid nad pitsilised liuad vanaemadele kingituseks....nii armas, kui (no minu arust juba suured) poisid hasardis on ja mätserdada tahavad....neil on muidugi nii raske kuulda, et nüüd kuivab ja siis põletatakse ja siis glasuuritakse ja siis põletatakse ja alles siis saab selle vanaemale kinkida. Lauppäeval meil ühel vanaemal sünnipäev ja kingitus nüüd kuivab seal Moostes :-) Raske juhus, tuleb vist pilt kinkida ;-) tulevasest kingist.
Aga täna nokitsesin kruuse oma poistele. Lugu sai alguse Aksli tegemisest, kes jäi omadega poole peale ja tema toorikust saigi siis kruus talle endale. Ning siis ei saanud ju jääda ka vanem ja esmane väljalase ilma oma kruusita. NB! Akslile kirjutasin tassi sisse põhjale, et "Sa oled kala!". Kui Ax nägi lõpuks Atsi kruusi, siis teatas, et tema kala on nagu solvang ja vennal olgu ka miskit! Nii sündis, siis: "Sa oled kits!"
Ats naeris selle peale südamest. Tore, kui lapsel huumorisoolikas on ja jube kui seda ka inimesel pole.....just hiljuti kohtasin üht :-) (no kel pole).
Atsi Kaljukitse tähtkuju kruus.....huumorikilluga :-D
NB! Lootvina Naised peavad veel ootama oma naistepäeva ilutöid, sest Piret polnud neid veel põletanud ja mul jäid need glasuurimata. Järgmine kolmapäev lähen uuesti, kes tahab - tulgu kaasa - aga andke teada!

2 kommentaari:

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

Väga ilusad :)

margamarju ütles ...

Aitäh! Kui valmis saan galsuuriga, siis vaatame kuidas välja on tulnud :-D