Palli talu perenaine mõnules eila õhtul Milla Daamide Õhtul...

minu peaehe, minu peailu 
Kui ma eila õhtul Milla Vanakraamipoest koju jõudsin, siis nägin, et minu musi oli Gustavsi kooki kappi toonud, nüüd ma siis istun piimavahukohvi ja koogitükiga hommikuses päiksesäras ning jagan Teie kõigiga oma eile õhtust mõnulemist :-D

Jaago Käsitöötalust ei tule siin elustiiliblogis üldse mitte esimest korda juttu. Viimati sai siin kiideldud lausa isetehtud hummusetoosi ja tualeti ilu taevasse viiva roosilise seebilause ning küünlaalusega. Täna aga kiitlen oma "tagasihoidliku" peaehtega, mille eilsel Milla Daamide Õhtul valmis nikerdasin :-D

Nüüd ette ja taha pean ära ütlema, et Inga (Jaago perenaine) ja Maigi (Milla perenaine) kinnitavad järjekordselt ikka ja alati minu teooriat, et INIMENE loeb. Tema karisma, tema erilisus ja oskused, tema isiksus ja olemus. Tema oskus inimestega suhelda ja tema maailma vaatamise "prillid" ehk siis positiivsus.

Ürituse korraldada suudab enamus inimesi aga sündmust luua suudavad vähesed. Oluline on õhustiku loomine ja Inga ehedale loomulikusele ning andele andis Milla Vanakraamipood ideaalse ning meeleoluka tausta. Alustame algusest ehk siis jõudsin pool tundi varem. Broneerisin omale parima tooli ning jooksin üle tänava Tassikoogi kohvikusse ning imetledes imeliselt kunstilisi tassikooke, jõin imeõrnast taevasinisest roosidega tassist lattet ja istusin akna all. Ja ausalt 10-st 9-l juhul arvasin ma ära milline NAINE astub sisse Milla Vanakraamipoodi. Kogunesid daamid :-D - seelikud, satsid, kelmikad vihmavarjud, kontsasaapad või vähemalt särav pilk. Naised, kelle südames oli soov olla sealt väljudes veel ilusam ehk kanda peas isetehtud edevat ilu :-D Naised, kes olid julged, et olla Naine.
Kokku oligi Sündmus mõnus. Pöial on nats valus lillede lõikamisest aga tagataskus on jälle uus töövõte ja ideid, mida teha! Ning kui palju toredaid sooje naeratusi sai kogutud ja kui palju positiivset energiat voolas nende vanade asjade vahel inimestesse. Minu jutu mõte - leidke endale aega, et saada osa sellistest sündmustest, mis on erilised ja annavad sulle energiat. On teistmoodi ja nn "nurgatagused" ehk ma tahan öelda, et väiksed ja armsad! Naised, võtkem endale aega, et olla Naine!

07.04.2016

Kommentaare ei ole: