....mulle kaaniti külge!

Ja-jah. Kuidas nüüd öelda :-) Pildilt näha, et siis otseselt ;-) No ma olen alati uskunud ja pean tõhusaks ka muud ravi kui tablettide hunnikud. Ja üks ravi, mida olen juba pikemat aega mõelnud proovida, et parandada oma verevarustust ja verepilti on kaaniravi.
Ja mida sa ikka hing ihkad, kui on Lootvinas olemas Lootvina Naine, kes antud teraapiaga toimetab (kontakte saab minult) ja lausa Moskvast kohale lennanud kaanidega sulle koju tuleb ja need su vajalikule kohale meelitab.
Poisid olid lausa ehmund-erutunud korraga ja vaatasid hämmingus, et mida emme endale külge lubab panna?!? Kõhe oli küll, kui sügavaus olla.....ja kipitas nats, muud ei midagi aga pärast, n-ö paranemise ajal on kõvasti sügelenud.... Minu üllatuseks kestis see teraapia tõesti tunnikese pea. Härra ja Proua Kaan mõtlesid parasjagu kaua - terapeut seletas, et nad teevad nn vereproovi, et a-la kas veri on "söödav" ehk siis pole ohtlik neile. Ja seejärel hakkavad kaanid seda verd endale n-ö "söödavaks" tegema ehk siis neid meie jaoks kasulikke aineid sisestama. Läks ikka päris pikk aega (no nii 15 minutit), enne kui Proua ja Härra Kaan minu vere endale söödavaks tegid ja end kasvatama ehk siis täis sööma asusid! Lainetasid nagu iluvõimlejate lindid, enne kui neist said paksud vorstikesed :-D Lõpuks olid nad sellised täpilised - nagu purgi pildilt näha. Ja siis nad lasevad ennast ise lahti. Kõigepealt saba rippu ja siis oma 270 saehambaga kolmnurkse suu ....võehh, määne jälg jääb järgi! Äge oli aga, et nii Proua, kui
Härra Kaan eritasid söömise ajal mingit valget vedelikku, mis jättis tilga jooksmise jälje nahale ja see olevat ka väga kasulik - näiteks vistrikku peale panna või nii...

Siis teibiti need kohad ikka kolmekordselt kinni, et veri ei lahmaks. Sest kaan eritab palju verevedeldajat ning haavast tuleb veel 24h verd. Minu kogemus oli, et mitte nii väga, järgmine päeva sain juba need väiksed padjakesed peale panna. Ja mina olin reedel jala peal mõnuga, mul polnud rahulik päev. .....

Ja siis on järgi mini-sinikas, mis nädalaga on enam-vähem paranenud :-D Homme tuleb uuesti mul seda kogemust korrata, sest kasulik on ikka nii nagu öelda "kuur" teha. Hoiame kursis, et kuidas siis.....ja küpsetage piparkooke, jõulud tulevad mühinaga....oh, oleks vaid lumi maas, siis on vähem musta....


Huvitav ja lühike  esitlus kaaniteraapia olemusest ning kasudest SIIT
Lühike selgitus kaaniravist Telegrammi kodulehelt.

NB! Täna pesi perearsti õde mul kõrvad ka puhtaks survepesuga, nüüd ma kuulen jälle :-)

Kommentaare ei ole: