...verivorsti ja piparkoogi vahelt:

...mmmm, mõnusat ja magusat, maitsvat ning rahulikke jätkuvaid pühi :-D Mõtlesin siin vaiksel Jõulupüha II päeval, et jagaks ajalooürikusse meeleolu, et kuidas ka tunded on. Mõnu-mõnusad, nii tore-vaiksed-rahuga. Täpselt nii nagu peab ja andku Inglid, et nii ka edasi kõik oleks. Vaikne ja mõnus.
margamarju esimesed "stiilsed" piparkoogid; netist õppisin :-)

No tegelikult liialdasin! Meie Noorperemehed said Jõuluvanalt ülivinged puldiautod ja no see trallimine ja sõiduteede ehitamine - sellised rajad ja katsed, mis masinatele korraldatakse?!? Rahu saab ainult siis, kui need asjad laadima peavad. Siis on tunnike pausi ja jälle otsast peale. See Atsi ümmargune "ämblik" teeb veel lisaks mingeid jõledaid hääli ;-) Oi seda Vana, va lapsevanemate  piinaja, sellised kingid :-) Kuigi ma palusin Jõuluvanalt järgmiseks aastaks tööd, et äkki tal on abilist vaja, kes lapsi "piinab" ja nendelt luuletused, jms välja nõuab :-) Ta lubas mõelda, et järgmine aasta teeb nats asju ümber. Tööjärge ikka vaja arendada ja teenust paremaks disanida :-) Seega, jääme ootama, äkki järgmine aasta saan koos Jõulumehega mööda kodusid trallida ja samle-laule-trikke-jm etteasteid välja meelitada (loe: ähvardada :-)

Aga siit koduvideona näide meie poistelt, mis nad nii sillas on Jõuluvana toodu üle :-) Aitäh JÕULUVANA ;-)






Ja täna (28.12.2016) tuli meelde, et ma UNUSTASIN täiesti ära midagi erilist teile kajastada, et noh.....kui tubli ja andekas on ikkagi minu blogisõber Vaarikese Perenaine :-) Julgesin niutsuda enne Jõule, et kuule kallis, sa niikuinii teed neid häid praekapsaid, et äkki mulle ka üks kiloke vaid :-) Veenisin Vaarikese Naist veel, et mulle tuleb Ala talu Perenaine Jõuluõhtuks külla, sest tema enda tibud suured ja juba lennus ning pole ju vaja üksi Jõuluõhtul olla...meil oli tast suur rõõm ja nauding. Tänu talle püüdime meiegi end viksimalt ja erilisemalt ülal pidada ... :-D

No ja lahkusel pole piire....Jõulukingi saingi ja vaatke kui nunnus potis veel pealekauba :-D Marek läks järgi, enne kui ma jõudsin potti kaasa virutada ;-) ja siis Triin pidi omad taara mängu panema...

......KUID eriliselt mõnus, maitsev ja fanatast oli üllatus, mis kaasa tuli - PASTEET :-D mmmmm, mina olen pasteedi gurmaan...minu isa on superhea pasteedi tegija ja ma kohe olen maitsemeeled ära arendanud, kuid Vaarikese Naise pasteeti PEAN kiitma - see oli NÄMMA: siidine, suus sulav, õige maitsega, peen ja minu savi-keraamika-erinoa peal nägi see kohe veel maitsvam välja....sobis nii saia, musta leiva, koduleiva (Inx tõi ja sai proovitud) kui ka ciabbata peal....seega, kui kellegile sama õnne peaks osaks langema kui meile, et selline pasteet uksest sisse tuleb, siis palju õnne! Tõeliselt maitsev Jõulukink :-D




Ja viimaks....proovige terved püsida. Jube hullumaja on vist ümberringi. Kõikjal ollakse haiged. Nii Põlvas kui Tatus on tuttavad voodis....kel võimalik on pühadeajal, ärge liikuge. Nautige kodus PÜHI ja sööge D-vitamiini ning käige õues jalutamas.
Tordi tegin ise. Sisu on tavaline küpsisetort, kuid tahtsin näidata nippi, kuidas kapist võtta piparkoogikaunistus glasuuriga
saab ka torti nii vahvalt kaunistada ja kui lihtne see oli :-) Ning effffektne - no minu arust!

Kommentaare ei ole: