....mootorsaega ja enne veel 12 noorega :-)

On alles olnud eelnenu.... Pole jõudnud isegi postitada enam, nii kiire "töötu" elu on elamisel :-D
Ühe ja sõnaga siis 26.-28. juunil oli Lootvina külamajas draamakool ehk siis 12 teismelist (13-22 vanuses) möllasid sõna otseses mõttes aktiivselt esmaspäeva hommikust kuni kolmapäeva pärastlõunani. "Vaene ülemise korruse elanik" oli vist hullumas, sest kolmapäeval kähvas ta mulle juba väga kurjalt, et kunas te siit ära lähete! :-D Sain teda "lohutada", et näe....just nüüd ;-) Eks see ole halb koht elamiseks jah, selline avalik maja, kus toimuvad üritused ja peod ja laagrid, ja mis kõik veel võiks toimuda....
Tegime koos Vaarikese naisega tõhusa tegevuse. Mina karjatasin ja tema söötis ;-) Kokku sain kolmapäeval kella 15 valmis etenduse lausa - "EV100" - tegu on puhtalt improvisatsioonilise noorte nägemusega täna Eesti kultuurist, toidust, eestlusest, meie kuulsatest ja muidugi ilmast! Tahame kindlasti sügisel selle looga jõuda ka elava publiku ette.....sest viis ema jõudis vaatama ka (me ei teinudki avalikku mängu, sest seda polnud välja kuulutatud) ja nemad väga kiitsid, seega....(kuigi ma kahtlen nende objektiivsuses :-)
Kui huvi, siis vaata meie draamakooli pildi-videot SIIT


Pilt: P.Valge
Ja siis oli 1.07 ja mina olin kirjas MOOTORSAE KOOLITUSEL, uuhhh. Läksin kohale. Viis tundi kuulsin STHIL esindajalt: KUIDAS, MILLAL, MIS JÄRJESTUSES, MIKS, jne saag töötab, kasutatakse, ohutus, mootori funktsioneerimine, ......ma olin peaaegu maga jäämas....ja siis saabus hetk, kus sai sae päriselt ka kätte võtta. Need suure pillid (loe: megamoodus mootori ja ketiga kollid) jätsin kõvematele naiskodukaitse naistele ja ise litsusin ligi "motoratta hiire moodi STHIL-mehele" ja sebisin selle akuga väikse mudeli endale pihku ;-) Nummi, vot seda tahaks endale, pole kõrvale ai-ai, käsi ei vibrasta niimoodi nagu need hullud ja palju ohutum ning minu vajadusi 101% rahuldav ;-) saan oma võsaga hakkama......jah, ja ainult at least 350.- (mis see siis töötule ära ole?!?)
Pilt: V.Kook
Nb! Need "sae-moto-hiire" kaitsepüksid maksavad umes 400€, ütles STHIL-mees....
Pilt: P.Valge

Ja siin ma teen teile 6 sekundilise stiilinäite, 
ei! - STHIL-näite:
Filmis V.Kook

Kommentaare ei ole: