alanud on maasikahooaeg...

....ja moos podiseb purki :-D
Lootvina Naine sai healt sõbralt maasikaid ja kuna see juhtus õhtul, siis puhastas korralikult neid nii kolm tundi :-D lapsed jooksid kausini ja jälle minema ja sõid nii, et kõrvad punased :-D 
On selline karm tõsiasi, et öösel töötaja ma väga pole ning seetõttu reisisid mu maasikad suurtes tupperware (mille eest tänan oma asjalikku ema, kes oskas nendes kasulikkust näha ja need mulle kinkis) kaussides keldrisse, ootama hommikut. No meie peres on nii, et ÕIGE moos on AINULT maasikamoos ja puhas - ei mingit rabarberit, vms pole vaja sisse surada, siis pole enam see :-) Aga see puhas moos tahab ju nii tohutult palju suhkrut, seega pole see väga tervislik?!? Nüüd öeldaks mulle kooris - pane sügavkülma, siis ei pea üldse nii palju suhkrut panema......aastaid on pandud ja tehtud ning sihtgrupp pole vaimustunud :-( Tahetakse seda tõeliselt vanamoodsat suhkrut täis puhast paksu maasika keedumoosi, mida vanaisa keldrist tõi pannkoogi peale.....ja no.....mida hing ihkab, seda ta peab saama - vähemalt vahetevahel :-) 

22. juunil oli see vihategemise päev mul ja hommik paistis küll vatine, kuid ilm järjest enam säras ning oli suurepärane. Mulle tuli külla PaloPiret, kes sai siis põhjaliku koolituse saunavihtade tegemise osas ning sai ka neli-viis väekat vihta tehtud: mina panin 9 erinevat puulehist sisse, kuid Piret tundis maagilist sidet number 8-ga ja no kes julgeb öelda, et Sinu tunne õige pole - alati tuleb enda tugevamast sisetundest lähtuda.....tee viht nii paljudest kui tunne ütleb ning vägi on kindlasti olemas....siis tegime veel nõgeseviha ja müntidest saunaviha ning peale seda hõrgutavat lõunasööki, millega me ennast hellitasime, läksime suistusauna ...........ja tegime seejärel rekordi....me olime saunas kokku 8 ja pool tundi. Jah, lugesite õigesti. Me ise olime ka üllatunud, kui saunast väljusime ning kellatunnid kokku lugesime aga kui on nii hea selts (lisaks käis otse Balticalt Pireti sõbranna Egle ühte leili võtmas:-), siis lihtsalt aeg lendab.......ja kõik see saunateraapia - sool ja sooda, siis mesi ning oliiviõli - järgmine päev oli nahk nagu "beebipepu" :-D Ühesõnaga oli väga naiste väge täis väekas päev....aitäh Piret ja läbijooksnud Egle :-D

Kommentaare ei ole: