tegi peokorralduse teisele Lootvina Naisele!

Jah :-D Meie Merikesel oli sünnipäevapidu ja ta julges paluda minu abi. Ma olin nii meelitatud sellest usaldusest ja tema vaprusest mind usaldada, sest Sa ei tea ju kunagi, mida keegi võib kokku keerata. Teeb su peost hoopis mingi palagani või midagi ebameeldivalt robustset...no võimalusi  on palju, kuidas on võimalik pidu ära rikkuda. Ma südamest loodan, et ma ei saanud halvaga hakkama, vaid hea peoga :-D No tagasiside oli julgustav, et mitte hakata maha salgama, et pidu tegin :-D
Kuid kõige rohkem tahan ma öelda, et LUST ja RÕÕM oli teha pidu sellisele seltskonnale. Merikesel on imearmsad sugulased (mis on üks suur erilisus üldse minu arust) ning vaimustavad sõbrad ning imetoredad lapsed! See oli kõige südamlikum ja siiram ning täis armastust, hoidmist ja lugupidamist sünnipäevapidu, mida ma korraldanud olen.
Mind aitas Priksi Ene, Mooste naine, kes tõmbas lõõtsa, tegi ka mänge ja seltskonnatantse ning laulis rahvaga. See on juba mitmes koostöö Enega ning tunnistan, me sobime hästi - tema energia kõlksub minu omaga kokku. Igal juhul hoiatan, meie tehtud peol ainult süüa ja istuda kohe kindlasti ei saa, hea kui süüa üldse jõuab :-D
Kohe suurt rahulolu aga pakkus minusugusele Lootvina Naisele atmosfääri loomine.....jaaa ja see oli suur väljakutse meie külakeskuses. No seal peab kõvasti loovust, närvi, julgust ja silma olema, et luua hubane, südamlik ja romantiline õhkkond. Aga väljakutsed mulle meeldivad ning ma tegin oma parima :-D Nagu te kollažilt näete, siis väheste võimalustega annab teha ikka küll. Suvi on muidugi parim aeg....lilled, kased, pitsid-satsid, päike ja torm....ja, ma arvan, et me olime Lootvinas üks ainumasi kohti kus elektrit oli :-D Ümberringi oli terve Lõ-E katkestusi täis ja meil siras - kartul kees, lambid põlesid ja kohv oli kuum. Ja isegi hiljaööse sai makimuusika mängida! Toitu tegi ja serveeris Ah-Ja Pubi ning nad on oma tuntud headuses. Kõik oli supermaitsev ning teenindus oli samuti korrektne ning sõbralik. Ja tordi Merikesele tegi muidugi meie Lootvina naine Vaarikeselt...klassikaline sefiir, nämma. Päriselt - vahel oli kohupiim ja omakanamunadest biskviit, kus vahepeal vallatult su suhu hapuka maitsega sulasid punased sõstrad....mmmmmm......
Tegelt on Lootvina külakeskus ilus koht, kus suvepidu pidada, peab vaid pingutama aga seda on iga peoga. Kui tahad, et Sinu pidu hästi läheb, siis ära punnita üksi, leia kogemustega abiline. Tegelt ka. Te ei kujuta ette, kui vastik on maksta suur raha toitude eest, kuid sisu peol pole....pärast on tühi tunne. Tahtsid ju pidu aga.....nagu miskit oli ja ei olnud ka :-D Õige abilisega aga tunned Sina, sünnipäevalaps, end printsessina ning saad nautida, ei pea närveerima ning pärast on hea ja kordaläinud tunne nii Sul endal, kui külalistel. Ma südamest loodan, et olin Merikesele õige abiline ja ta tundis end printsessina sel õhtul. Minule endale meeldis väga see romantiline suvepidu. Ma arvan, et see oli minu jaoks üks mõnusamaid pidusid üldse meie külakeskuses!
Aitäh Merike usalduse ja võimaluse eest!

2 kommentaari:

Triin ütles ...

Parandan apsaka- vahel oli toorjuustukreem

margamarju ütles ...

No jah, peale polnud ju kirjutatud ja maises nagu hea tihke kohupiim :-D