Lootvina Teatrikevade lõpetuseks - Janno Puusepa draamatund!

Ja oligi neljapäeva õhtu käes. Huvitav oli, kuidas osalejad muutusid - need kes olid juba ammu kirjas, korraga ei saanud tulla ja need, kes olid kahevahel ja lausa ei pidanud tulema, olid korraga kohal :-D Kooku öeldes, mul on NII SUUR RÕÕM, kõigi TEIE üle, kes tulid ja meiega selle õhtupooliku veetsid. Minul oli tore, mu abikaasa ütles, et: "no lõbus oli!"
Janno rääkis oma kogemustest ja teatrimaailmaga tuttavaks saamisest ning elust-teatrist, selle seostest..., kuid kui hakkasime tegema etüüde, siis läks alles huvitavaks. Kõige enam üllatas mind minu endine boss, kes teatas - no tema ei oska ja ta jäägu üldse vahele - ja kui siis n-ö laval oli...no siis ta isegi ei üritanud "näidelda" ja SEE oli kõige parem :-D Nii loomulik, elust-enesest ja liialdamata - ma ei saanud aru, miks ta mul Võnnu rahvateatris ei olnud?!? Tuleb tegemata jätmisi parandada ning uus trupp luua :-D Võtame ta seekord Lääniste Külaseltsi külateatrisse...ideest sünnib mõnikord elavaid asju :-D
Aga meie õhtu oli värske - maasikad, murelid, värske kurk joogivees ja piparmünt ning konservvirsikud ja mõned eksinud šokolaadikommid koos pirni ja õunaga....mõnna ja nämma....
Viisin Janno pärast koju. Ta oli rahul, ütles, et mõnus selts ja ehedad inimesed ning loomulik soojus....:-D mul on salakaval plaan teda Lootvinas "kodustada"....annet tuleb kasutada ja tööle rakendada, nii kuidas saab...

Aga siit siis väike pildireportaaž:
.........................................................................................................................................
alustame sokkidest :-D elle kinkis mulle sokid kirssidega tänalõunaks ja siit sai alguse üks mõnus sokiteema tänasesse õhtusse, kõik sokid said sõbraks ja sosistasid koos oma asju....

kamin, põrandalamp valguseks, mugavad kotttoolid külje all ja hea käsipõsakil lamasklemine....

...palun hakkame sättima suhu maasikaid ja muud head, mis laual on...naised valmistugem:-)...

.....noored naised valmistuvad kotttooli vallutama.....
 
janno: "tegelikult on kõige tähtsam eesmärk! mis on su eesmärk?"


.....hakkas mäng: marek ja kati on toonekured. marek: "kas sa hoiad neid soojas ikka!?"....

...ikka toonekured. kati: "kuna sa mulle konna ei toonud, siis nüüd on minu kord pesalt ära lennata!"..

....vahete vahel on vahede vahel vahed vahel....

.... etüüd parmudest ja politseist, kuhu on segatud rattad ning säästu kanged.....
...aga pakume neile ka.....

.....ei, see ei tööta, jääme ilma......

........sinu oma läks ümber ja minu oma on otsas......


.....orginaalsus on haruldus, innovatsioon on harva, lähedust ja soojust saab alati, kui tahta vaid....

Kommentaare ei ole: