kuulas Naisi köögis...

....Luunja Roosiaias (19.06.2016). Vedas oma armsa abikaasa kaasa, katkestas Merikese juubelikaskedest saunavihtade tegemise, värvis huuled ära, pani roosi pähe ning istus autosse. Oi kuidas oli rahvast. Lausa murdu. Sest vaata ilm oli imeilusaks läinud (no võrreldes eilsega) ja inimesed olid nagu mina....ootasid ja vaatasid, märge kalendris olemas ning siis - päikesepaistes - nüüd lähme :-D

Mina tark, olin ilusti kaltsuvaiba ja villase pleedi kaasa haaranud ja see tuli VÄGA kasuks, sest istumiskohti polnud juba pool seitse enam ühtki.

See oli minu jaoks esimene kontsert Luunja Roosiaias. Ma olin palju kuulnud ja mitmed korrad juba minemas olnud aga noh..... nagu ikka, eks ju? Nüüd jõudsin siis kohale. Ja ei kahetse. Kõige enam neljast naisest köögis meeldis mulle "rootslanna" - kõrvupaitav anne rääkida huvitavalt ning nakatavalt, nii et jääd kuulama.....

Roosiaed on tõenäoliselt ilus koht (ka ilm oli mõnus), kuid minu jaoks ikkagi suur. jah, no mulle meeldivad eriti väiksed ja stiilikohad....ma arvan, et Lootvinas oleksid need Naised köögis olnud palju paremad.....neile kuidagi ei sobi suured lavad, kõlarid, mikrofonid ja massides rahvast....aga see on ainult minu arvamus...ainult minu.
Ja nende laulud kõlavad Minu köögis ikka ja jälle..... :-D

Kommentaare ei ole: