minu esimene tammepärg...



...jah :-D See oli minu esimene tammepärg, mis minu kaelaümber on pandud! See n-ö kardetud ja samas ka erutusega oodatud päev on nüüd siis läbi. Laupäeval, 20.08.2016, toimus Kiidjärve pargis Vastse-Kuuste III laulu- ja tantsupidu "Meie küla pidu!"

Juba olen jõudnud siinses interaktiivses päevaraamatus ahastada, et taevaks ja arm, et kuidas Kati küll julges mulle sellise vastutuse usaldad?!? Aga nad tegid seda ja no see mis kokku sai, see jääb nüüd publiku hinnata ja tagasisidestada ja vastukõlastada :-)  Kuid loodan, et ollakse leebed mu konaruste suhtes, sest päike paistis, ilm oli imeline ja see teeb üritusest 75% vähemalt! Kontsert-etendus sai ideaalse pikkusega, nii poolteist tundi, vast keegi väga ära ei väsinud :-D Ja suuremaid nähtavaid soperdusi ei juhtunud :-D Ma tegin sellist kuntsi - nagu kunstiline juhtimine - küll esimest korda ja egas mul pole aimugi, kas tegin ikka seda, mida peab üks kunstiline juht tegema :-) Küsisin küll Kati käest ette ja taha, et mis ja kas veel miskit....katsin seda, et jätan midagi tegemata, mida selline tegija just tegema peab :-D

Täna võin öelda, et paljud asjad ikka jäidki tegemata ja üks asi, mis jäi üle kontrollimata, lõppes lausa halvasti, kuid loodan, et Inglid tervendavad ja kõik saab korda ning andestatakse...:-( Igal juhul õpin sellest jälle, et kõik tuleb ise üle vaadata ja kontrollida. Mul lihtsalt väga kahju, et nii valus see õppetund peab olema.



Täna ripub mu tammepärg magamistoas riidepuu abil laelambi küljes ja terve tuba on erilist väekat tammelõhna täis. Kuivatan selle ära ja naudin selle väge. (Pärjad tegi Kati minia, Kätlin, kes ütles, et ühele kulus 40 minutit umbes!)


:-D fotograaf on tabanud hetke, kui mina kontserdi ajal helipuldis kaasa elan kontserdi käigule. Ma loodan, et mind vähesed vahtisid, mitte et poolele publikule  jäi silma hasartne kunstiline juht, kes vehkis ja ilmestas etendust. NB, draamaõpetaja lööb siin ka välja, kuna sõnadega ei saa enam sekkuda tantsija-laulja olemisse, siis näitlikustad oma kehakeelega, et kuidas ja mis olla või.....mis tulemas on, et tuleb liikuda, vms :-D

 :-D no ausõna härra vallavanem ei teinud mulle peapesu ega mina talle ka. Vallavanem hoopis tänas ja kiitis mind :-) Ju ei oska ma ikka kiitust vastu võtta, pean siis kohe sellise tõsise näo tegema?! Igal juhul hea hetketabamine fotograafilt.

Imeline valgusesära Kiidjärve raamatukogu-seltsimaja tagant. Õhtu oli erakorne ja sume ja soe. Paremat poleks osanud tahta. Tänan Sind Looja.
Lõpetuseks on tahtmine öelda, et aitäh
 - Katile ja Annele ja kõigile teistele, kes usaldasid mind
 - publikule, kes olid
 - lauljatele ja tantsijatele, kes kuulasid ja tegid
 - juhendajatele, kes südamega tööd on teinud - õpetanud ja vaeva ning vastutuse võtnud
 - minu eriline tänu aga naisrühmadele (+juhendaja Urmole), kes "Meie  küla peo!" stsenaariumis erilist rolli mängisid ja nii tublid "mänguemmed" olid!
 - aitäh esipaarile, kes oma rollidega fantastiliselt hakkama said - Kai ja Lauri - te olete NII ilusad :-D
 - tänu Irkale ja folknaistele ja juhendaja Kerstile, kes maanaise väekuse tõid platsile ja olid põhjaks peokavale....
 - tänu kõigile, kes võtsid aja ja tahtmise öelda oma arvamus peo kohta! Tagasiside on nii oluline.
FOTOGRAAF Külli KOLINA, rohkem pilte leiad siit

Kommentaare ei ole: