tulemas on kohalik laulu- ja tantsupidu!

minu tänane töö (õigemini juba kaks ööpäeva)......on aktiivne rahmeldamine ja ajutegevus, et meie valla kolmas laulu- ja tantsupidu saaks häste ja kõikseparempidi peetud :-D Olen võtnud endale suure tüki haugata ja lubanud, et teen selle väikse aga armsa peo kunstilise kujunduse ning juhtimise. Kes ei tea täpselt, siis see tähendab, et sobitan kokku ja loon luguloo tantsujuhi ja muusikajuhi valitud lugudest....ehk siis minu nägemusest ja oskustest sõltub, kas sest saab hea meeleoluga ja hingesoojendav kontsert-etendus või mitte :-)
Kui aus olla, siis on Lootvina Naisel "jänes püksis" ja juba vähemalt 809 korda kahetsenud, et selle vastustuse julgesin vastu võtta. Kuid nüüd on trall käimas ja pidu loodud ning tulema ta peab.
Ootan teidki kõiki 20. augustil Kiidjärve parki. Luban, et tantsijad tantsivad häste ja lauljad laulavad ilusti ning loodetavasti vahepealne ka sujub märkamatult (see ka superõige, sest kui logiseb ja märkad mingit viivitust, jne, siis on jama) ning ärge väga siis vaheosasid ka kartke, küll kogemustega põhitegijad (Katrin ja Anne) mind ree peal hoiavad :-D

..ning pärast on puhveti ja kantri-rokk-sült-bändi ÖBÖDÖSiga tantsulka :-D TASUTA! :-D Hea bänd (mängib üks minu lemmikuid - Toomas Ojasaar - siine suur Lõõtsakuningas) ja Looja loal ka ilus ilm, on ju?

Aga vaatke ka siis näoraamatusse, selle ürituse lehele ja siit näete minu tänase päeva suuremat tegu - plakatit :-D

Kommentaare ei ole: