Lootvina koerte uus mood :-)

Mõnus nässu kortermaja juurest, kes teeb oma tööd korralikult - haukudes!
See oli see päev kui Lootvina Naine, Pihlapuu talu Perenaine, mulle hommikukohvile tuli. Millest sai pikk kohvitamine - lõunani välja. Muidugi oli mul vaja ju eilsed avariilised elamused ära rääkida, ise natuke kange ja end nihutades aga muidu pole tänaseni hullu. Kuid võtame veel rahulikult. Lõuna paiku saime aru, et mõistlik oleks teha kohvihommikuid tihedamalt ja mitte nii pikaks minna ning kangestunud kere tahtis liikuda, seega läksin saatma perenaist. Aga jalutus venis Rässa peatuseni ja tagasi.

Teele jäi moe-elamus! No vaatke teda. Mulle on ta alati meeldinud aga nüüd, milline koertemoe esinumber!
Tulin koju ja hakkasin oma kappidest ka tuhlama, et Pallile seelik vähemalt selga panna või miskitki....no ei olnud Adidase mõõtu moevärki minu kappides, üldse midagi polnud, mis oleks sobinud. No nüüd on eesmärk - järgmine nädal, kui linna saan, tuleb kaltsukatest lisaks poiste talvejopedele, ka Pallile pitsilist pluusi otsida - egas siis Lootvina Naise koerapiiga saa viletsam olla kui ma ise - ikka pitsis ja karras.....no vähemalt ma tikin mustrid peale Palli pluus-pusale :-) Jäägem ootama, küll ma teen pildid ka.....ma ju olen muutunud ehtsaks blogijaks, nagu Mallukas juba, irw. Igavus? Ei ole. Lihtsalt teen seda, mis on lõbus ja lükkan rasked tööd-tegemised kõrvale....nagu ülikoolis õppetöö ja muud enesedistsipliini nõudvad lugemised (loe: magistritöö) :-(

Kommentaare ei ole: