...tanguvorst! Paralleelpostitus

Marju:"Minul on nüüd vaja hõisata, et siit tuleb ühemõtteline, puhas ja täiesti tsenseerimata reklaamtekst! Kahjuks pole Lihapood selle eest maksnud, vaid hoopis mina maksin neile ja maksan veelgi, kui vaid saaks seda HÕRKU, MAITSEKAT ja MAITSVAT tanguvorsti!"
...see oli valgel talveaal, kui lumi sulas lopana ja autod Lootvinas kraavi liuglesid.....
Triin:" No tegelikult on seal poes kõik nii taskukohase hinnaga, et jätad natuke raha letile ning poest väljud kotitäie väärt kraamiga.

Marju:"Soovitan vahetekstidele mitte tähelepanu pöörata, minu ajudega pole täna enam kõik korras, peale seda metsikut suhtlemist sel nädalal. Kuid peale Triinu ja tema laste kraavist päästmist tänahommiku enne poolt üheksat ning nende Kuustesse toimetamist ja pool liitrit kohvi, läks suhtlemine aina edasi. Kella 14.38 olin nii väsinud, et tahtsin magama minna, kui meenusid need kolm allesjäänud tanguvorsti seal külmkapis, mis ma eila kallile kaasale hoidsin. Kahjuks mu kaasa nüüd neid ei saanud. Ma sõin nad just ära ja tundsin sellist rõõmu, et pidin kohe teiega jagama!"

Triin:" Jaa, tänane autosõit läks libedalt. Külakoosolekul sai ju just räägitud meie teede hooldusest. Või noh, selle vähesusest. Pakkisin hommikul lapsed autosse ja olin väga rõõmus, et üle hulga aja jõuab Noor Peremees õigeks ajaks kooli (sest enamasti magan ma sisse ja seejärel läheb liiga palju niigi vähest aega nelja lapse pakkimise peale, sest üks tahab suuski kaasa, teine unustab koti tuppa, kolmas ei saa turvavööd kinni ja neljas avastab autos, et tema müts ei sobi jopega kokku). ...ja jumalad naeravad. Sõitsin hoovist välja, panin sisse teise käigu ja liuglesin eriti aeglaselt läbi selle tohutu löga, mis teed kattis, otse naabrite maja juurde kraavi. Kogu auto küljega. Tegin küll kiire eneseanalüüsi, aga ei osanud nagu välja ka mõelda, et mida teisiti oleks võinud teha. Võibolla ehk oleks pidanud õhtul lumelabidaga tee puhtaks lükkama :) Pusisin ise ka, aga Peremees diagnoosis telefonitsi olukorra lootusetuse. Loomulikult olid kõik lähikondlased seks ajaks juba tööle sõitnud. Õnneks on mul Margamarju, kes peaaegu eranditult sel ajal veel magab. Läks hästi- suutsin ta äratada. Nii kaua, kui tema abivalmis limusiin meie suunas tulema hakkas, pakkisime meie endid autost välja ja jalutasime teeristi. Poisid tassisid tüdrukute turvaistmeid ja nõnda me läbi löga paterdasime. Lauluga :) Lapsed olid nii tublid. Edasi läks sõit Margamarjut julgustades ja toetades. Ja kui lapsed olid Kuustesse laiali jaotatud (igasse majja mõni), siis liuglesime Pesamuna ja margaga Palli tallu ning otsustasime, et elame seal seni, kuni lumi sulanud on. Tundus turvaline. Muide, mainimistväärt on asjaolu, et pärastlõunal tuli traka teed lahti lükkama ja erinevaid kanaleidpidi pakkus abi auto-pääste-operatsioonis. Eriti kena, eks! Selline väga väga hoitud tunne tekkis kohe. Paraku oli Pesamuna lõunaunes ja pidi iga hetk ärkama, nii et ma ei julgenud sugugi majast väljuda. Pidin toredast pakkumisest keelduma ja lootma, et Peremees nii väga sellega ise tahab tegeleda. Pärast tööd. Väsinuna.
......vahetevahel on vahede vahel vahed vahel......sest lopa sekka sajab vihma ja teed on põhjatud ning ma kirjutaks luuletusi, kui mul oleks säänest annet.....veel parem looks laule ja esitaks neid nagu täna Kuuste raamatukogus.....
Marju:"Me Lootvina Naisena soovitame - külastage Kuuste LIHAPOODI, sealne värskus on hingeminev. Sealne valik on silmi kirjuks tegev ja hinnad rahakotisõbralikud. Näiteks kõneall olev tanguvorsti kilo oli 3.50, soodukas küll. Kuid seal on liha sees, see on -vabalt võib öelda-, et lihakas vorst ja mõnusa maitsega, maitsekas."

Triin:" Ma täiega vaidlen nüüd Margamarjule vastu. Vot selles poes ei võta miski silmi kirjuks! Kõik näib nii naturalnaja. Isegi vorstikestadele pole midagi peale trükitud :) Ja missugust oivalist koeravorsti seal müüakse :O Meie koer oli täitsa rõngas(III välde) kohe. Tema saba oli rõngas(III välde). Ja noh, vorst oli ka rõngas (III välde). Lihakäntsakad pakatavad värskusest ja on täitsa liha maitsega... ja tekstuuriga. Ja lihal on liha lõhn. Imeline. Oivaline. Lihtsalt ebareaalselt hea pood.
...mürin haaras tähelepanu, sest aknast näen, on ristil väike punane põka, kes kummide vurades oma sahakesega lükkab lopast puhtaks kõrvalteed......Triin, su suunas on traktor tulemas :-).....kell on 15.23, natuke hiljaks küll jäänud su auto jaoks aga - koolibuss kohe lapsi koju toomas, seegi hea.......
Marju:"Tegelikult - traktoristid ja teelükkajad, jt taoliste tööde tegijad - vot siis kui see on tegemata - on häda, kuid kui on hästi - siis ei räägi keegi! Kuid TEID ON NII VAJA. Aitäh teile selle töö eest mis teete. Tänu teie varajasele ärkamisele ja põhjalikkusele - saavad lapsed ohutult lasteaeda-kooli ja emmed-issid koju-tööle. Ning ostke vorsti!"

Triin:" Aitäh minu poolt ka tublile traktoristile! Ja vorsti ostke muidugi. Aga mitte kõike. Mitte nii, et otsa saaks. Näiteks ükskord me käisime seal poes ja mulle tundus, et meie silme all sai kogu kaup lihtsalt osta.
See tanguvorst oli lihtsalt taevalik. Ausalt

3 kommentaari:

margamarju ütles ...

Triin, sa oled oma teksti nii kirjutanud, et minu järgmine tekst nimetab sinu (ja kõigile öelduna,et Triin kirjutas hiljem) jutu segaseks. Kuigi silmas pean ma neid halle ajutut siga. See väljendab ausalt minu vaimuseisu selle külateema koha pealt. Ma ei oska enam seletada ka, kui segaseks kõik hakkab kujunema. Olen vist Pandora laeka avanud.

margamarju ütles ...

....halli ajutut soga*
Vot nii on,kui moblas trükid ja sõnu muudab korrektor...

Triin ütles ...

Mkmm