...milline rõõm Lootvina Naistest

Eelmine postitus ma huilgasin, et vau - Oru talu ja Diana! On ju? Milline rõõm ja erutus. Ma peaks revideerima veel, et enne Diana rõõmu, vaimustas mind Üllari ja Rasmuse õde Monika, kes avitas ja kiirgas positiivsust koristusaktsioonis meil külamajas!

Vahepealses ajas aga säras hiilgavalt Muuga Heili. Võttis kaks meest (külavanema ja enda oma) kaasa ning sõitis Põlva Vallavalitsusse kohe keset Põlva suurlinna kaema, et mis toimub! Mida tehakse?! Küll nad kiikasid ühte ja teise kabinetti, üritasid esitada sõnumeid, kes vaid kuulda võtsid ja neile ka, kes ei võtnud ning keeldusid väljumast ilma tulemuseta :-D Ja said nad selle tulemuse - sel neljapäeva, 18.01, tulevad suure Põlva valla esindajad meile külamajja külla! Näitame ehedat "musta lage", hinge küljes aknaid ja räägime kohe kõik teemad lahti. Lootvina rahvas on "ärganud" ja ei kavatse vaiki olla või taltuda või ...vahet pole! Nüüd kui meie külamajja on lõpuks 21. sajand saabunud tsivilisatsiooni meid viinud, ei saa me mitte enam tempot vähendada või siis hoogu alla lasta ;-) Ja mina olen nii uhke, et sellised naised on Lootvinas, kes niimoodi hinge võtavad ning tegutsevad! Tuhat kiitust ja jätkuvat sära sulle tubli Heili!

Ja täna siis hiilgas Pikkjärve talu Margit. Ka tema on meie kogukonnas suhteliselt uus ja värske veri. No nemad veel suvitajad, on paremas seisus kui Oru talu, neil on üks ait ja suvine putka, kus mõnusalt olla aga see-eest hunnik Helju jäetut "vara" kah ;-) Küll see põleb, aega kulub aga põleb.
No täna siis helistas see tubli naine ja üles, et kuidas siis on selle viltimisega.....et oli teemaks? Oli jah, mina olin unustanud juba oma saja asja sees, et Margiti imelisi pits-vilt-kindaid imetlesin ja ta ISE need teinud oli!!!! Ja lubas meid õpetada. Nüüd oli siis Margit mõelnud, et saunapidu tulemas ja saunamüts paras käeharjutus alustuseks meile algajatele ;-)  Kohe-kohe oli vaja kuupäev paika seada ning teema üles - mis jääb märkimata, see jääbki.....seega :-D

Vot sellised naised on siin külas!
....sajamillised ma ütlen :-)

Kommentaare ei ole: