1:0 Vaarikese perenaise kasuks!!

?


Et kõik ausalt ära rääkida, alustan päris algusest. Ma olen tohutult tähelepanematu. Sooda noh. Minust on märkamatult mööda läinud 28 aasta erinevad moevoolud (aastas on neli hooaega, nii et matemaatikasõbrad saavad välja arvutada, kui suur number kokku tuleb), ma ei pane tähelegi, kui hoovist on kadunud mõni suurem asi, nt traktor. Ja samuti oleme Peremehega nentinud fakti, et tõenäoliselt saaks minu ümbert talu ka pihta panna ilma, et ma seda märkaks. Kogu selle asja juures on hea see, et ma ei märka endale ka igasuguseid viiruseid külge pookida. Enamjaolt mööduvad need minust sama kiirelt ja märkamatult nagu moevidinad. (Tegelikult tuli mulle just meelde, et kunagi noorusaegadel ma hirmsasti tahtsin alt laienevaid teksaseid. Ja ma sain need endale !!!! :D Aga selleks ajaks olid need loomulikult juba oma aastakese moest väljas). Kuidagimoodi aga juhtus nii, et tsipa rohkem kui nädal tagasi tabas mind viirus. Seesama, mis võttis maha naabertalurahva ja ka meie enda fantastilise neliku. Enne tabamust olin just pudinad terveks ravinud. Kui kord aastas haigestuda, siis ikka korralikult. Väikesest köhast sai kole köha ja väiksest nohupojast sai põskkoopapõletik. Külastasin isegi arsti. Pärast omapäraseid viisakusrepliike soovitati mul pruukida ACC- nimelist ravimit. Minu küsimise peale, kas seda imetamise ajal võtta tohib, tegi asendusarst suured silmad ja teatas, et mitte keegi pole seda temalt varem küsinud. Tundsin end väga erilisena. Olin esimene ju :D No üldsusele teadmiseks, et kui te juhtute olema kas rasedad või siis parasjagu laktatsiooniperioodil, siis teie jaoks ei ole ravimeid! Määrige oma lallusid kreemidega ja jooge teed. AGA, õnneks on mul üks tark sõber (neid on ikka rohkem, aga tema oli just sel hetkel kõige kasulikumalt tark), kes tutvustas mulle rohtu nimega GeloMyrtol Forte. Pakendis on 20 pehmekapslit (pole minu leiutatud sõna). Näidustus: sekreedi vedeldamine sinusiidi ja bronhiidi korral. Koosneb mingist looduslikust pudipadist. Infoleht tegi mulle selgeks, et võin suhteliselt suure südamerahuga neid pehmekapsleid võtta. Olen siiani hämmingus, et miks ükski perearst (meie perel on neid kolimise tõttu ikka mitmeid olnud) pole seda imerohtu kunagi isegi maininud. Kadekopsid. Kõige toredam on muidugi see, et kaks päeva pehmekapsleid (liiga ogar sõna, et seda igal võimalusel mitte kasutada) ja mu põskkoopad olid jälle koobaste moodi. Väljus kõik, mis väljuma pidi :D Väiksed jääknähud veel on, aga hirmutan needki kohe imerohuga
minema. Mina 1: Haigus 0 !!!

Vaarekeselt tervisi!!

2 kommentaari:

Fotostuudio Tallinnas ütles ...

Edu ja jaksu!

margamarju ütles ...

Ma hakkasin seda lugu lugedes mõlema, et millised need teksad küll olid? Pakkusin mõned välja?!? Millised täppi panin? Pakun, et esimene pilt?