Tuleb osata enda üle naerda ka....

...ehk ma isegi ei tea, miks ma olen nõus sellist asja tegema?!? Liigagi lõbusas tujus inimesed terve päeva jooksul. Alustasin kell 10 hommiku ja lõpetasin kell 22, seega 12 tunnine tööpäev ja see SUHTLEMINE - see oli hüperkoguses. Ma pole harjunud sellega enam. Jalad olid läbi. Kõri taastub tänaseni. Kuid emotsioon on hea. Tore, et kõik hästi läks, kõik elus ja terved ja ülirahul tunduvad olevat. 
Ma kardan, et see on veres. See korraldamine. Aga oma häält õhtulehe videokajastuses kuulata oli ikka jube, selline muti krigistamine, et valus kõrvadel....

Õppisin huvijuhiks, sain massijuhiks ;-)
Kuid juhiksin tähelepanu Lootvina Naise vastupidavusvõtetele - jalga korralikud vildid. No vaadake neid, kes stradivad ja sauna lähevad!?! Pähe võimalikult soe rebane ning ning ma vähemalt üritasin kõri hoida - see on see must pulk peos, mille sisse ma räägin - seda nimetatakse mikrofoniks ja see aitab sul paremini teistele kõrva karjuda. Kuid on ülimalt kasulik, kui kõik teised ka karjuvad ning sa tahad neist üle karjuda! :-DStardivad muide hetkel võitjad, see pole muidugi veel keskil teada :-D

Kommentaare ei ole: