Lootvina Naine lihtsalt tantsis koos lastega!

Ära tegime, saimegi hakkama. Ja peab tunnistama, et oli ÄGE! Ka tegijana oli emotsioon positiivne! Nii lapsed kui emmed olid tegijad, tulid kaasa!  Kokku oli vast 15 last ja 5+2 täiskasvanut. Kuulutuse peale tuli seega neli emmet meile lisaks.
Tegime Vaarikese perenaisega lausa kõik nimelised topsid lastele joogipausideks, pakkusime sidruni ja pohlamarjavett ning kõik said kommi energiapatareide laadimiseks.
Täname väikest Hannat, kes laenas meile oma peolaservärve. Just seetõttu oli "just dance" eriti lahe ja minu Aksel oli selle värvilasermasina puldi ainuvalitseja, kes tellis vilkumise tihedust.

Kui kohad seadistatud, küljed venitatud, sissejuhatus muuseas räägitud, siis läks lahti.....me jõudsime kuskil 6 erineva loo saatel ennast tantsutada ja saigi 45 minutit nagu naksti täis....emmed olid võhmal, pidime lõpetama :-D

Venitasime külge, kõdistasime naabrit ja tänasime emmesid, kes kaasa tulid suure kätupladinaga :-D
Igal juhul tegime miskit oma lastele. Ja kui minu väikemees joonistab mulle sellise pildi, no siis olen rahul. Loodetavasti ka teised lapsed särasid ja siis säravad ka nende emmed. Rahul paistsid küll olevat, no kõik....no lapsed veel rohkem kui emmed :-D
Aksel joonistas mulle oma emotsiooni just olnud tantsutrennist!
05.02.2016, umbes tund peale tantsutrenni.

Panin  väikse videojäädvustuse kokku, kus on õrnalt aimatav meeleolu, mis oli meie tantsutrennis :-D

Kommentaare ei ole: