Vastlad jõudsid Palli tallu

Räägime vastlakuklitest. Läksin täna poodi, et laisa emana (piinlik tunnistada, et mõni Lootvina Naine nii teeb) tahtsin lastele mõne vuhvli ehk keemilise vastlakukli osta.....tegelt oli plaan, et ostan kotikeses rosinakukleid ja vahukoort ning proovin vähemalt nii osav olla, et ise vahutan need suutäied kokku :-D
Noh, kujutage ette, SELVER oli täiesti tühi igasugusest tavalisest kuklist kilekoti sees, mille koht saiariiulil. Ainult sildid, et seal oli olnud rosinakukkel ja vastlakukkel näitasid mulle, et ma olin oma "ainulaadse" ideega hiljaks jäänud :-/ No läksin siis selle valmisleti juurde: kas te kujutate ette, milline on vastlakukli kilohind? Jah, mitte see hind, mis suurelt selle nelja või kuue kukli eest maksad, vaid jah - kilohind? See kõikus 13-16 euroni. Mul võttis kokutama. Rääkimata, et see vahukoor seal peal seisab nagu tarretis ning sisu on tihti kuiv. No nii oli vähemalt eelmistega, mis kallim tõi perele eelsoojenduseks vastlatele.
Kõndisin siis mingi eri-mõtte sunnil selveri küpsetusleti ette, sest no minu plaanis polnud ju päriselt hakata Vaarikese taluperenaise tasemele ning ise kukleid küpsetama! Plaan oli neid kohe õhtusöögi magustoiduks mõnuga suus matsutada.
Ja seal nad olid! Värskelt küpsetatud, tuhksuhkruga ning soojad. Sildil - magusad kuklid - ja kilohind 2.49!!!! No ma hakkasin lausa hüplema kohapeal ja haarasin tangid ning ladusin kaheksa tükki kotti, haarasin vahukoore ning lausa jooksin kassa poole! Kuklid ju jahtusid :-D Kodus panin toorjuustuga pohlamoosi sinna sisse, pritsisin vahukoore peale, riivisin šokolaadiga üle ja voilaa........nii nad läksid:
08.02.2016

Kommentaare ei ole: