Õhtusöök Palli talu moodi ehk vaese aja lahendused



Mul läheb veel "raskeks". Ma mäletan neid aegu, kui mu vend kasvas mühisedes ja pikkust tuli päevadega ning pann oli tal kõikaeg tulel. Minu ema on kokk ja külmkapp pidevalt sööki täis, võta ja soojenda aga mu vennale jäi sest ikka väheks. Ta oli praekartulite spets. Ja nüüd varsti saadan ma oma pojad tema juurde "ÕPPUSTELE", sest no varsti enam ei jõua :-D 
Anna ainult ette ja lihtsat ning head. Noorem nuttis enne laua ääres, et tal on kõht nii tühi, et KUI HEA LIHA koolis oli. Ta oli nii dzentelmen, et tegi koridoris lausa komplimendi kooli kokale, et küll see liha ikka oli hea! Kooli kokatädi oli lausa esimese hooga hämmingus. Ega vist enamasti palju komplimente niimoodi koridori peal ei tehta laste poolt! Oh, oli tore olla uhke oma galantse poja üle :-D (Kel muinasjutuvestja, kel meelituste lausuja :-D)

Mis muud jääb ühel viletsal emal üle, kui päästa õhtu viinerikastmega ning meelitada seda lapsed sööma erimoel ehk ebatavalise vanamoodsa meetodiga, mis on iga pereema õnnistus: puhtaks pärast pesta on ju vaid pann ja neli kahvlit :-D vaja vaid säästuleiba juurde ning lapsed lausa lakkusid panni puhtaks. Söök valmis 15 minutiga (seda koos sibula ja küüslaugu puhastamise ja koorimisega). 

02.02.2016

2 kommentaari:

Triin ütles ...

Ja mina rumal mässasin pool päeva kotlettidega. Phhffff. Õnneks sain söögilauas oma ärateenitud mõminkiituse ka ikka kätte :D Aga lihakaste leivaga on väga hea!

margamarju ütles ...

oh sind.....